This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
Ben me bike een beurtje aan het geven...

[ir]http://www.alextalmon.nl/fotos/bike.jpg[/ir]

Hij is nu inmiddels weer rijdbaar, kuipen zitten er nog niet op want ga m nog ff cleanen

Rem spul geheel gereviseerd en nieuwe olie in me voorvork en motorolie + filter.. Damn wat rijd ie weer lekker :W En me banden weer op spanning gebracht, reed met half zachte banden volgens mij :+

Radiateur gaat er nog even af om schoon te maken en komen nog stalen remleidingen op... Dan is ie wel weer klaar voor het seizoen
 
Fucking pekel, moet ik morgen op de fiets naar m'n werk :X... Ik ben allergisch voor fietsen, begin ik weer helemaal te zweten enzo :+
 
*tip van de dag*

Scoor een tomos snorbrommer voor erbij

Ik ben eigenlijk op zoek naar een verroeste motor voor 100 euro die nog rijdt.... Breng ik al die zooi een keer langs de straler en gaat daarna alles matzwart
 
Fucking pekel, moet ik morgen op de fiets naar m'n werk :X... Ik ben allergisch voor fietsen, begin ik weer helemaal te zweten enzo :+

Je kan wel gewoon rijden met pekel, moet je alleen je bike daarna ffies afsproeien met water.. dan is het er weer af
 
Zou dit weekend op motor naar luxemburg gaan, maar toch maar niet gedaan. Achteraf gelukkig

Dus maar met de auto naar winterberg geweest en daar gecampeerd
 
Je kan wel gewoon rijden met pekel, moet je alleen je bike daarna ffies afsproeien met water.. dan is het er weer af

Ik weet, maar als ik ga werken wil dat dus zeggen dat het sowieso 8 uur de tijd heeft om lekker in te werken, vind ik iets te veel van het goede
 
Hmm k, aan andere kant.. hij is niet van suiker... kan heus wel wat hebben Of is een gixxer zo snel roestig?
 
Hmm k, aan andere kant.. hij is niet van suiker... kan heus wel wat hebben Of is een gixxer zo snel roestig?

Nee, maar hij is nu nog als nieuw, dus zolang ik dat kan vasthouden.. Heb tot nu toe dus 1 keer NIET gereden, voor de rest altijd nog...
 
Status
Not open for further replies.