This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor-en-Motorrijden #16

Status
Not open for further replies.
Netjes alex!!
Het moet echt gauw weer 's goed weer worden zodat we ff kennen touren op een middaggie

mijn soloseatding is gewoon nog steeds niet binnen
 
Ben je al over je kleurtjes uit?



Nee ik vind het echt kut/moeilijk die keuze...


De grijze metallic r1 kleur van het duozitje is wel goed mooi..


Maar past weer niet bij frame... en nee frame wil ik niet zwart!


Zwarte kappen met witte wielen en witte accenten op de tank/zitje lijkt me wel mooi.. maar dan moet ik eerst weten wat voor accenten ik erin wil.


En anders alles in 1 opvallende kleur.
 

motor moet 2 kleuren hebben ivm sponser stickers...
 
@ Siroj, dat heb ik ook hoor... ik kom zeker goed mee met bv. Jasper enz of andere motorrijders... maar ik kom heel zelden met me knie op de grond... Als ik meer ga hangen zal het wss wel lukken, maar zo ga ik ook hard dusja..

Idd, die gedachte had ik ook.. Als ik nog platter ga komt die knie vanzelf wel, heb mijn stepjes ook nog niet aan de grond gehad ;(
 
Zijn spiegels eigenlijk niet verplicht dan??

Rijden de mensen hier alleen zonder spiegels om het uiterlijk of zit er ook nog een gegronde reden achter?
 
spiegels zijn verplicht, tot bouwjaar 96 moet e rminimaal 1 gemonteerd zijn, nieuwere motorfietsen verplicht 2 spiegels.

Op mn gixxer zitten ook geen spiegels, ktm wel
 
spiegels zijn verplicht, tot bouwjaar 96 moet e rminimaal 1 gemonteerd zijn, nieuwere motorfietsen verplicht 2 spiegels.

Op mn gixxer zitten ook geen spiegels, ktm wel

Van de week btw ook al aangehouden met SM

Heeft u gedronken?
Nee
Mag ik u rijbewijs even zien?
Oke
Goedzo, motor mooie trouwens prettig weekend
Hetzelfde

Heerlijk, erg slim waren ze niet..
 
Denk ik Goh, redelijk weertje, ff lekker op de motor naar school.

loop school net weer uit, heeft er 1 of andere idioot daarboven de kraan goed opengezet. Wat een pleuris weer
 
Denk ik Goh, redelijk weertje, ff lekker op de motor naar school.

loop school net weer uit, heeft er 1 of andere idioot daarboven de kraan goed opengezet. Wat een pleuris weer

Hier is het nog zonnig en droog, dus zal het vanmiddag wel pleurisweer zijn
 
Siep, t wordt echt een superdik ding zo... Jammer dat je het frame niet laat coaten/spuiten... Maar ook wel weer begrijpelijk.
 

Siep... neem een donkere tint grijs.. beetje Eleanor-stijl vanuit Gone in 60 Seconds... dat past denk ik super op je fiets
 
Siep... neem een donkere tint grijs.. beetje Eleanor-stijl vanuit Gone in 60 Seconds... dat past denk ik super op je fiets







Goed id man! zal zo even kijken voor een foto.. misschien dat iemand soepen kan...

En dan ooit nog eens zwart frame misschien... zoiezo zwarte velgen




Nog even een vraagje.. hebben jullie misschien nog GOEDE sites voor onderdelen?



Wil dus een groter tandwiel achter hebben op de cbr... en een goed ketting natuurlijk.. waar rijd jij mee laurens?


En een setje pilot powers ben ik nodig.. kost bij motoport 350, afzetters... incl monteren balanceren...

Dan nog een setje wiellagers en balhoofdlagersetje ook maar meteen.
 
350 vind ik niet duur hoor. Voorband kost een 150 euro geloof ik. Incl uitlijnen + verwijderingsbijdrage. Achterband is duurder, dus 200 is geen rare prijs.
 
flikker op man. je word flink afgezet.

Vorig jaar had ik voor 200 de set, pilot powers uit spanje. Die zijn nu duurder geworden.

Net in duitsland besteld, 232,97 incl verzenden.

Hier even om laten drukken voor 20euro incl balanceren en etc.


scheelt weer 100 euro
 
Status
Not open for further replies.