This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Moppen :) #2

Deze is het coolst van allemaal, k had hem van m'n pa gehoord:

Komt een man in een kledingwinkel, vraagt aan de verkoper: "Verkopen jullie ook camouflage kleding?"
Verkoper: "Ja, maar dat kan ik niet vinden."
 
wat past er niet thuis in het rijtje?

*wortels
*dildo
*witte bonen









wortels, dit is geen vleesvervanger
 
ff een klein kickje...
deze wil ik jullie niet onthouden...

hoe kun je zien dat een schaap geil is??





dan komt ie met een paar laarzen in zn bek aanrennen...
x|
 
Effe masturberen

Een belg leest in een of ander erotisch tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen. Hij besluit dezelfde avond na het werk de proef op de som te nemen, maar zit nog met een probleempje met betrekking tot een geschikte locatie...

Op toilet is er immers te veel volk, achter het buro is het te riskant en in het park verderop zitten teveel spelende kinderen.

Uiteindelijk denkt hij de oplossing gevonden te hebben: onderweg naar huis is immers nog een autoparking... Bovendien kan hij dan onder de wagen gaan liggen en doen of hij de auto inspecteert...

Zo gezegd, zo gedaan ... Broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken ! Net voor het moment suprême, voelt ie iemand onderaan z'n broekspijp trekken. Om z'n ritme - zo kort voor de ontlading
niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door . Maar er wordt opnieuw aan z'n broekspijp getrokken. Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig, roept ie : "Wie daar?"

"Politie!", is het antwoord, "wat moet dat hier ?" "Ik ben mijn achteras aan 't inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is", antwoordt de belg in paniek.

"Ah, OK " zegt de agent lachend, "en nu je toch
kijk dan meteen ook maar eens naar de handrem, want je wagen staat hier 10m verderop tegen de verlichtingspaal".


 
Jantje: Pap, wat is een travestiet?
Vader: Vraag dat maar aan je moeder, hij weet het wel!

8P
 
wat is hard al je het in iets vochtig steekt en hellemaal slap en nat als het er terug uit komt?


Speculaas in koffie
 
zit een racist in de trein zegt een turkse vrouw die zwangers is wat denk jij dat het wordt een jongen of een meisje.
zegt de racist kan mij geen kk schelen als t maar dood geboren wordt

mischien beetje grof maarja
 
Komt een vrouw bij de dokter en zegt, ik kan mijn benen niet uit elkaar houden.




Zegt de dokter: moet je ze nummeren.
 
Weet het ook niet meer eigenlijk

1 van een leraar trouwens, een idioot btw


Wat het laatste wat bij een vlieg door zijn koop gaat als hij tegen een muur aan vliegt?




Z'n anus