Belangrijke eigenschappen voor een vrouw:
1. Het is belangrijk een vrouw te vinden die goed kan koken.
2. Het is belangrijk een vrouw te vinden die een goed salaris heeft
3. Het is belangrijk een vrouw te vinden die van sex houdt.
4. Het is belangrijk dat deze drie vrouwen elkaar nooit tegenkomen
Het is 1944. De Duitsers bezetten Nederland. Eens in de 2 weken overvallen ze alle huizen, om te kijken of er geen joden verborgen zitten.
Op een keer belden de Duiters aan bij de tandarts van het dorpje Alphen a/d Ijssel, maar ze vonden geen joden (die waren er ook niet). Toen ze op de zolder kwamen, zagen ze een papegaai. Het beest zij:
"Hitler is dood, Hitler is dood! Hahaha!"
De Duitsers keerden zich naar de man. Eén van hen zij:
"Ik kom over 2 weken terug, maar als ik dan het zelfde zinnetje uit de vogels snavel hoor, draai ik zijn nek om."
Als de Duitsers weg zijn gaat de man meteen aan de slag om zijn papegaai een andere zin te leren. Maar na een week en 6 dagen zegt hij nog steeds:
Gelukkig heeft de pastoor van Alphen a/d Ijssel een papegaai die precies op de papegaai van de man lijkt. Hij mag hem lenen.
De volgende dag komen de Duitsers.
"En? Zegt die papegaai nog steeds hetzelfde?" vraagt één van de Duitsers.
"Nee, hij zegt helemaal niks meer," zegt de tandarts.
"Even checken," zegt de Duitser en zegt tegen de papegaai: "Psst... Hitler is dood!"
De papegaai vouwt zijn vleugels en zegt:
"Laten wij daarvoor danken!"
1. Het is belangrijk een vrouw te vinden die goed kan koken.
2. Het is belangrijk een vrouw te vinden die een goed salaris heeft
3. Het is belangrijk een vrouw te vinden die van sex houdt.
4. Het is belangrijk dat deze drie vrouwen elkaar nooit tegenkomen
Het is 1944. De Duitsers bezetten Nederland. Eens in de 2 weken overvallen ze alle huizen, om te kijken of er geen joden verborgen zitten.
Op een keer belden de Duiters aan bij de tandarts van het dorpje Alphen a/d Ijssel, maar ze vonden geen joden (die waren er ook niet). Toen ze op de zolder kwamen, zagen ze een papegaai. Het beest zij:
De Duitsers keerden zich naar de man. Eén van hen zij:
"Ik kom over 2 weken terug, maar als ik dan het zelfde zinnetje uit de vogels snavel hoor, draai ik zijn nek om."
Als de Duitsers weg zijn gaat de man meteen aan de slag om zijn papegaai een andere zin te leren. Maar na een week en 6 dagen zegt hij nog steeds:
Gelukkig heeft de pastoor van Alphen a/d Ijssel een papegaai die precies op de papegaai van de man lijkt. Hij mag hem lenen.
De volgende dag komen de Duitsers.
"En? Zegt die papegaai nog steeds hetzelfde?" vraagt één van de Duitsers.
"Nee, hij zegt helemaal niks meer," zegt de tandarts.
"Even checken," zegt de Duitser en zegt tegen de papegaai: "Psst... Hitler is dood!"
De papegaai vouwt zijn vleugels en zegt:
"Laten wij daarvoor danken!"