Moppen :) #2

Hehe moet ineens denken aan die mop die toen je 10 was onmeunig grappig leek, maar nu de slechtste mop is die ooit heeft bestaan.

Het is groen, geel, blauw en rood en vliegt door de kerk.

Jezus in een trainingspak 8P
 
Zijn allemaal van die flauwe.

Wat is rood, pittig, en vliegt?

Sambal Bij.

-

Komt een racist bij een Chinees restaurant.
Chineesje vraagt, sambal bij?

Waarop de racist de hele boel verbouwt, we hebben hier godverdomme geen sambal bijen, alleen honing bijen!

-

Etc.
Etc.
 
Een vrouw houdt in Amsterdam een taxi chauffeur aan.
De vrouw vraag gehaast aan de taxichauffeur of hij haar en haar dochter van 8 binnen 12 minuten naar Schiphol kan brengen. "We hebben ontzettende haast", zegt de vrouw.
De taxichauffeur zegt: "Dat kan ik wel, maar dan moeten we binnendoor via de Wallen."
De vrouw stemt hiermee in. Onderweg ziet de dochter allemaal vrouwen voor de ramen staan. "Wie zijn de vrouwen", vraagt de dochter.
"Nou," zegt de moeder "Dat zijn allemaal vrouwen die op hun kind wachten".
"Onzin," roept de taxichauffeur "Dat zijn hoeren!"
De vrouw is zeer ontstemt dat de taxichauffeur dit zo tegen haar dochter zegt. Verderop ziet het dochtertje, stoere mannen bij een paar vrouwen staan.
"Zijn die mannen, getrouwd met die vrouwen?" vraagt de dochter van de vrouw.
"Ja, dat klopt" zegt de vrouw.
"Onzin," roept de taxichauffeur "Dat zijn hun pooiers!".
De moeder kookt inmiddels van woede . "Maar mama, hebben die mannen en vrouwen dan ook kinderen samen?" vraagt de dochter. "Natuurlijk," zegt de moeder "Anders hadden we geen taxichauffeurs!"


------


Een vrouw koopt een kruisloos broekje op de markt
om te proberen haar saaie sexleven wat op te krikken.

Ze trekt het aan, en met een heel kort rokje zit ze op de sofa.

Af en toe gooit ze het ene been over het andere,
op de momenten dat haar man net kijkt.

Na een poosje zegt hij:
"Draag jij nou een kruisloos broekje" ?

"Ja " antwoordt zij.

"Oh gelukkig!
Ik dacht al dat de vulling uit de sofa kwam !"
 
Last edited:
In de kroeg

Kort geleden zat ik in mijn stamkroeg aan de bar.
Komt de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien de kroeg binnen.
Ik denk na hoe ik haar zal aanspreken en ik bestel de beste fles wijn die het café te bieden heeft. Ik hang een briefje aan de fles met de tekst :
Hallo, ik vind je leuk. Wil je deze fles samen met mij opdrinken ?
En ik laat de fles door de ober aan de vrouw bezorgen.

Zij leest het briefje en glimlacht naar mij. BINGO!! denk ik.
Ze schrijft een antwoord op het briefje en laat de ober dan het briefje terug bezorgen.

Op het briefje schreef ze:
Hoi leuke man?
Als ik deze fles met u drink, moet er zich in uw garage minstens een Mercedes bevinden, op uw rekening minstens een miljoen staan, in uw broek moet 17 cm steken, en een vakantiehuis op de Canarische eilanden zou ook welkom zijn."

Ik schreef terug: Geachte dame,
In mijn garage bevinden zich een Ferrari en een Toyota, op al mijn 8 verschillende rekeningen over de wereld staat telkens meer dan een miljoen dollar,ik heb vakantie huizen op Bali, in Rome, in Florida, ééntje in Enter en twee in Spanje,
maar nooit,nooit van mijn leven, zelfs niet voor de mooiste vrouw,
laat ik er 3 cm afhalen!!!!!!
 
Back
Top