El-Toro Membert. 26 September 2010 #686 Lodewijk said: Leuning is Belgisch voor pik? En hoe duur kost het.. vind m weinig aan Click to expand... ja. en huh?
Lodewijk said: Leuning is Belgisch voor pik? En hoe duur kost het.. vind m weinig aan Click to expand... ja. en huh?
Fox_gek Pilsje erbij? 26 September 2010 #687 El-Toro said: ja. en huh? Click to expand... Het is: 'hoeveel weegt het' of 'hoe zwaar is het', zelfde principe als 'hoe duur kost het'
El-Toro said: ja. en huh? Click to expand... Het is: 'hoeveel weegt het' of 'hoe zwaar is het', zelfde principe als 'hoe duur kost het'
Dirk. Well-Known Member 27 September 2010 #689 West-Friezen mogen dat gerust zeggen hoor, maar dan wel onder elkaar! :+
Robert Superrrjoden! 27 September 2010 #690 Willem van Hanegem heeft de beste mop aller tijden: Feyenoord wordt binnen nu en 3 jaar kampioen ! hihihi
Willem van Hanegem heeft de beste mop aller tijden: Feyenoord wordt binnen nu en 3 jaar kampioen ! hihihi
Morpheus :') 27 September 2010 #691 Wat is het verschil tussen een penalty voor Feyenoord en een koud pilsje? Koud pilsje gaat er altijd in..
Wat is het verschil tussen een penalty voor Feyenoord en een koud pilsje? Koud pilsje gaat er altijd in..
'Lars Skyline Euner 27 September 2010 #692 Robert said: Willem van Hanegem heeft de beste mop aller tijden: Feyenoord wordt binnen nu en 3 jaar kampioen ! hihihi Click to expand... Robert, lieve vriend. De dag dat Feyenoord weer kampioen wordt, weet ik jou te vinden, of het nou over 2 jaar is, of over 20 jaar. Dat beloof ik.
Robert said: Willem van Hanegem heeft de beste mop aller tijden: Feyenoord wordt binnen nu en 3 jaar kampioen ! hihihi Click to expand... Robert, lieve vriend. De dag dat Feyenoord weer kampioen wordt, weet ik jou te vinden, of het nou over 2 jaar is, of over 20 jaar. Dat beloof ik.
Robert Superrrjoden! 27 September 2010 #693 Whuahaha, Lars jongen, kampioen worden van de Jupiler League is niet iets om trots op te zijn hoor.
'Lars Skyline Euner 27 September 2010 #695 Robert said: Whuahaha, Lars jongen, kampioen worden van de Jupiler League is niet iets om trots op te zijn hoor. Click to expand... Geniet er nog maar even van hoor
Robert said: Whuahaha, Lars jongen, kampioen worden van de Jupiler League is niet iets om trots op te zijn hoor. Click to expand... Geniet er nog maar even van hoor
El-Toro Membert. 27 September 2010 #696 Fox_gek said: Het is: 'hoeveel weegt het' of 'hoe zwaar is het', zelfde principe als 'hoe duur kost het' Click to expand... Wh00ps, my bad
Fox_gek said: Het is: 'hoeveel weegt het' of 'hoe zwaar is het', zelfde principe als 'hoe duur kost het' Click to expand... Wh00ps, my bad