Monster Beta

Status
Not open for further replies.

8 spoelpoorten

gestopt met project
hey mensen ik dacht zet mijn project ook maar eens erop! ik ben inmiddels al 20 jaar en heb al een aantal scooters gehad waaronder een phantom > shot, top50, mhr vario.en ook nog een neos > alleen malossi sport 50. ik heb daarna een beta ac gekocht en heb hier een tijd op rondgereden en toen dacht ik maak er een project van.
ik ben nu toch al 1,5 jaar ermee bezig. de setup wat er nu onder zit is het volgende:

SETUP:

evo 70cc lc(TJ tuned)
mikuni 24 vlak met 70 mm kelk
rsb wig
malossi recht 25mm spruitstuk
malossi rhq pen 12
c21 (kevlar demper)
tjt vario
malossi overrange v snaar
malossi overrange poulies
malossi deltaclutch
hpi 2005
top vertandingsdeksel naaldgelagerd
ac vertanding

optische setup is het volgende:

frame wit gecoat
tjt 220mm remschijf (zwevend)
tnt stuur en clamp (wit)
sr velgjes
aim toeren teller
zadelhoes wit skyleer
malossi rs 3 achterveer
carters gepolijst
tnt carbon carterpan
kappen uitgefreesd thx to mathijs (extreem malaguti) dit is tjt geworden omdat er in het begin ook nog een tjt f1 onder lag en ik heb nog een aantal onderdelen hiervan.
hebo rol

zoals hij er toen bij stond @heerlen:

DSC0266911132773835.jpg

9011253262211132775508.jpg


het scooterseizoen is weer afgelopen en hij ligt nu weer helemaal uit elkaar. er komen een paar veranderingen aankomende tijd zoals:

motorisch:

malossi mhr speed 7t
ibea 29,5 kartcarb
malossi mhr vario
malossi 13/44
stage 6 ventivar

optisch:

zijskirts komen er weer op (aangepast)
het gaas word goud ipv paars
voor verlagen
electrische waterpomp
carters glasparelen
kleine diingen verchromen
onderkuip er weer op (aangepast)

ik hou jullie op de hoogte
aankomende week volgen er meer pics!

hier nog wat foto`s:
zo staat het er nu bij:
tjtschijf11133203489.JPG

tjtschijf21133203907.JPG

frame1133204097.JPG

zadel1133204523.JPG

stuurtjeenaim1133204575.JPG

mijn ubergeile c21 met kevlar demper:D
c211133204639.JPG

wat spulletjes
hpienstage6ventivar1133204690.JPG

achterveer1133205298.JPG

mijn mooie kapjes
voorkap1133205477.JPG

zijkappen1133205517.JPG

mijn blokje is geglaspareld thnx mathijs (extreem malaguti);)
blokje11133205556.JPG

blokje21133205606.JPG

en nu sparen voor de nieuwe speed en ik ga binnenkort beginnen aan de zijskirts die gaan we flink onder handen nemen!ik hou jullie op de hoogte!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vet ding man! Vooral die kleur. Hou deze in de gaten en ga em zekerz volgen,! Zou ik ook mogen weten wat voor soort zilver/wit dit is?
 
AirWolf said:
Vet ding man! Vooral die kleur. Hou deze in de gaten en ga em zekerz volgen,! Zou ik ook mogen weten wat voor soort zilver/wit dit is?
dit is zilver metallic met extra metallic erdoor gemengd!en het wit is gewoon spierwit!:)thx voor je reactie
 
Heey Tommy. Ziet er al sjiek uit. Maar uit die EVO is nog veeeel meer te halen, jammer dat je hem wegdoet. Maar iig Veel succes met de nieuwe cil en zie je snel nog eens :D
 
Ik vind het een mooie beta. Vaker gezien op meetings ook. Maar zou je misschien wat meer foto's neer kunnen zetten hier? thnx...
 
iedereen bedankt voor de reacties!:)
er komen aankomend weekend weer foto`s want ik heb zelf geen fototoestel en die kan ik dan lenen van een vriend van mij!
 
Tommy, je weet wat ik ervan vind.... Kvind hem KK tovv, ben benieuwd hoe ie er komend jaar uit gaat zien als ie af is. Kzie je nog wel...
Houdoe
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top