mono voorvork voor zip

Advertisement - register to remove this

Originally posted by JohanV
een voorvork
hij past gewoon zonder problemen. je moet gewoon voorvork+wiel+rem+veer+spatbord hebben van zipsp
ja man bedankt ik moet toch ook een zip sp voorkap hebben dan of hoeft dat niet..?
 
Het is trouwens niet zo dat een zip sp voorvork zomaar in een zip frme past. Hij past namelijk alleen in de nieuwere types dus met grote lagerschaal. In het oude type zip frame past het standaard niet aangezien de lagerschalen van elkaar verschillen. Kun je dus oplossen door of de lager schaal van het frame te vervangen of door een andere lagercup op de voorvork te zetten !
 
Originally posted by Johan
Het is trouwens niet zo dat een zip sp voorvork zomaar in een zip frme past. Hij past namelijk alleen in de nieuwere types dus met grote lagerschaal. In het oude type zip frame past het standaard niet aangezien de lagerschalen van elkaar verschillen. Kun je dus oplossen door of de lager schaal van het frame te vervangen of door een andere lagercup op de voorvork te zetten !
heb jij daar misschien informatie over hoe ik dat moet doen want ik heb geloof ik het oudere model..?
 
Originally posted by zagon
dat is toch gewoon een questi van andere balhoofdcups enz. erin persen? :S

grtzz, Jacco....
ghehe ja man maarre jullie praten er zo makkelijk over maar ik ben ook nog maar 15 en heb altijd mb's en die shit gehad dus verstand van scooters heb ik nog niet echt wel een beetje hoor maar van dat soort dingen niet maar zou ik dat gewoon bij de fietsenmaker kunnen laten doen..?groeten rutger
 
Back
Top