Monitor 22"

Advertisement - register to remove this

Ja , ik zou geen super deluxe snel ding kopen. Gewoonm formaat , kleur en merk oid en hoe die eruit ziet. Merk je toch niet. Langzaam of snel. ;) Ik heb der een van de Aldi. Ziet er leuk uit en doet t. :p Gamed prima :)
 
als je dat maar weet, syncmasters zijn zeer goede schermen.
gewoon kopen.

daarbijkomend dat azerty een zeer goede shop is,
mijn videokaart op 4 dagen binnen, incl betaling erbij gerekend.
 
ik zeg: Doen! Prijs kwaliteit van die dingen zijn top. Ziet hier zelf tegen een 20" versie van dat ding aan te kijken en heb nog geen moment spijt gehad. supermonitor. En ik ben aardig kieskeurig als het om electronica gaat :)

@Bounkass, contrast en scherpte ga je echt wel zien. Heb deze samsung al eens naast een Iiyama gezet uit dezelfde prijsklasse, ook niet de miste monitoren, maar toch duidelijk een verschil.
 
oke dankuwel voor de reacties, wacht nog ff wat af of er nog meer mensen zijn die er wat vanaf weten, en dan bestel ik hem over een paar weekjes.

zit nu te kijken op een 17" medion(aldi) alleen die heeft altijd al een dode lijn gehad op de windows taak balk:'(
 
Hmm , heb ik geen last van. Me moeder , die heeft dezelfde scherm , die had ook een x een fel groene pixel. Die is nu weg. Vet gek. :p
 
mn maat heeft hetzelfde scherm
de kwaliteit is echt geweldig! de contrasten en de snelheid bijv.
we hebben er een Medion ding naast gezet..
en het verschil was duidelijk zichtbaar, al zijn de prijzen en kwaliteiten een stuk anders.. :)

maar voor dat geld heb je een scherm dan (als het goed is) een hele tijd meekan ! :)
 
Heb hier ook al een tijdje een samsung staan. Superschermen zijn dat.
Heb een 20 inch, maar kijken echt fijn. Me broer heb ook een samsung en die draait al 2 jaar. Nog geen enkele dode pixel. me neither.
Zou het zeker aanraden, iedereeen is er tevreden over. En die prijs9||6
Ik betaalde ruim over de 300 voor mijn eerste 15inch TFT. Toen 300 voor de 20inch, en nu 280 voor een 22inch:W
 
Je heb pixelgarantie, je zal altijd min. 1 pixel hebben die het niet doet, ik heb 1 heel klein mini stipje die ik alleen zie als mn beeld zwart is want dan is het stipje groen.
Als het boven de norm zit krijg je een nieuw scherm.
Bleeding zou je ff op google moeten zoeken.
 
Ik heb geloof ik om de Gameplay 2007 achter dit scherm gezeten:
http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=13169&GROEP_ID=155&TAB=specificaties

Echt haarscherp, ook op non-native resoltutie's.... ik ga denk ik zelf voor dat scherm kijken binnenkort.

bleeding, of backlight bleeding, is het doorlekken van achtergrond licht bij een zwart scherm langs de randen.
samsungs hebben daar inderdaad wel eens last van.

Ik heb hier de 205BW, ook een heerlijk scherm, maar als ik er nog 1 bij haal, word het die asus 22"
 
Let op dat 20" en 22" vaak dezelfde resolutie, e dus enkel pixels worden vergroot op een 22". Dus als je niet stekeblind bent is een 20" mischien een goede keuze.

Ik heb die syncmaster trouwens in mn bezit gehad. Perfect schermpje en een enorme zichtbare contrastratio. Wel even het scherm goed instellen na aankoop, want standaard staat hij net even te gesatureerd en te kleurrijk. Iets dat nogal snel vermoeide ogen oplevert.

de 226CW heeft trouwens wide-gamut. Dus een bredere kleurdiepte. Wel even wat duurder, 25e oid. de 226BW worden geleverd met 3 verschillende schermen met verschillende prestaties. Ik zou me hier niet druk om maken.
 
Je heb pixelgarantie, je zal altijd min. 1 pixel hebben die het niet doet, ik heb 1 heel klein mini stipje die ik alleen zie als mn beeld zwart is want dan is het stipje groen.
Als het boven de norm zit krijg je een nieuw scherm.
Bleeding zou je ff op google moeten zoeken.

Dat is dus niet waar ik heb hier de 226BW staan (voor de prijs van een 223BW, maar das een ander verhaal :+) en ik heb geen elke dooie (sub)pixel.
Hiervoor kwam ik van een 19" crt, dus dan is het verschil gigantisch. Ik ben zelf zeer tevreden over deze monitor, niks op aan te merken.
 
Let op dat 20" en 22" vaak dezelfde resolutie, e dus enkel pixels worden vergroot op een 22". Dus als je niet stekeblind bent is een 20" mischien een goede keuze.

Ik heb die syncmaster trouwens in mn bezit gehad. Perfect schermpje en een enorme zichtbare contrastratio. Wel even het scherm goed instellen na aankoop, want standaard staat hij net even te gesatureerd en te kleurrijk. Iets dat nogal snel vermoeide ogen oplevert.

de 226CW heeft trouwens wide-gamut. Dus een bredere kleurdiepte. Wel even wat duurder, 25e oid. de 226BW worden geleverd met 3 verschillende schermen met verschillende prestaties. Ik zou me hier niet druk om maken.

inderdaad, ik ga van de week even uizoeken of ik ergens kan testen op 1900x1200 er een beetje netjes uitziet op die asus, daarna heeft het voor mij pas meerwaarde.
 
Back
Top