D dgpower Well-Known Member 19 May 2006 #1 ik wou van die tnt kappen met halogene lampe kopen, ik ben nog een amateur met alles. maar iedereen zegt wat anders over of dit wel of niet mag.. wat is het nou?
ik wou van die tnt kappen met halogene lampe kopen, ik ben nog een amateur met alles. maar iedereen zegt wat anders over of dit wel of niet mag.. wat is het nou?
The Fox Well-Known Member 19 May 2006 #2 Volgens mij mag het officieel niet (niet goedgekeurd voor op de openbare weg), maar ik heb er nog nooit gezeik mee gehad Zolang jij maar zorgt dat ze aanstaan als het donker is vind de politie het allemaal best
Volgens mij mag het officieel niet (niet goedgekeurd voor op de openbare weg), maar ik heb er nog nooit gezeik mee gehad Zolang jij maar zorgt dat ze aanstaan als het donker is vind de politie het allemaal best
Sparky Well-Known Member 10 November 2022 #4 @C-Row , kijk eens naar de datm van het draadje waarop je reageert.
Brute-Force Black Bullet. 2.0 10 November 2022 #5 Sparky said: @C-Row , kijk eens naar de datm van het draadje waarop je reageert. Click to expand... ach ja .. hij is nieuw hier , maar het is goed bedoeld.
Sparky said: @C-Row , kijk eens naar de datm van het draadje waarop je reageert. Click to expand... ach ja .. hij is nieuw hier , maar het is goed bedoeld.
C-Row roeiende kraai 10 November 2022 #6 Sparky said: @C-Row , kijk eens naar de datm van het draadje waarop je reageert. Click to expand... die kon ik niet lezen door het stof dat erop lag
Sparky said: @C-Row , kijk eens naar de datm van het draadje waarop je reageert. Click to expand... die kon ik niet lezen door het stof dat erop lag