Speedfight 2 lampen illegaal??

Partyguy

Well-Known Member
Hallo

Ik heb een Speedfight 2 en ik kwam erachter dat er nog 2 lampen
(op de voorkap) zitten die het niet doen. Dus d8 ik dat het showlampen waren ofzo, maar laatst hoorde ik dat er ook echte lampen in zitten en nu is mijn vraag of het verboden is deze aan te sluiten. Want dan rijd je wel met 3 (die 2 en de middenste) lampen in totaal.. en hoe groot de boete is als dit verboden is??
alvast bedankt..
 
Advertisement - register to remove this

hoe groot de boette is weet ik niet..
ik weet wel dat het bij een RUNNER 1 lamp voor groot licht is en 1 lamp voor normaal licht en nog 1 stand voor dimlicht ofzo..
misschien is et bij speedfight ook zo ?
iig bij runner hoort het niet dat ze alle 2 tegelijk branden.. tevens is hjet niet fijn en mag het niet..
 
Maakt geen zak uit hoeveel lampen je hebt, MITS:

-ze niet verblinden (dimlicht)
-ze geel of wit van kleur zijn
-niet gevaarlijk zijn bevestigd (ivm korsluiting of los raken)

Groot licht is het zelfde, behalve dat die wel mogen verblinden (duh)

MvG
 
je moet er nog wel lampjes inzetten, het lijkt namelijk alsof er lampen zitten, maar die zitten er niet, maar het kan wel. (heb het weleens eerder gezien bij ander SF2)

enne, fix ook ff dat beide koplampen gelijk zijn en tegelijk branden, 1 koplamp aan is sooow ugly...

of het mag, wat boeit dat nou? je hebt toch gewoon lichtopbrengst (beter dan zonder licht rijden, gaan ze nu ook al zeuren als je teveel licht voert? tis geen mistlamp op een auto!)

en mits je de lampen dus goed afstelt zul je verder van de wouten geen last hebben imho.
 
Of hij is homo of hij wil voor stoplicht door het leven....

EN NEE HET MAG NIET DIKKE DWAAS!!!!!!

Ik wordt gek van dit soort bijdehante vragen:|
 
Back
Top