Stereo in scooter legaal/illegaal?

Status
Not open for further replies.
Ik zet binnenkort ook een cd speler in me scoot maar dan gewoon voor als je ergenst hangt. If als ik lang moet rijden. Alleen wtf is er op tegen 1 het is helemaal weg gewerkt 2 niemand heeft er last van 3 het is leuk :D
 
Heb nu ook een cd speler in de scoot, volledig zelf gemaakte versterker/paneel als ik rij dan hoor ik enkel de bassen en voel ze ook :p

maja om het goed te horen tijdens het rijden met een helm op ... daar is het niet voor geschikt.. of je moet zoveel lawaai maken dat je de anderen stoort!

pic staat op men scooterbase pagina
 
Een stereo in je scooter is cool man. een vriend van me heb het ook ( in z'n buddy ). en het past allemaal net en het slot kan er ook nog in ( Speedfight 1 AC ). en so what als je helm er niet meer in kan , die heb je toch op je kop ? en als je hem parkeert douw je je kettingslot doorheen , als je die hebt dan. ik ga er binnenkort ook 1 inbouwen. en die gasten die zeggen dat het nutteloos is enzo die mogen het niet van hun mamma ofzo.
 
Als je gewoon ergens stil staat of aan het chillen bent is een stereo zeker wel relaxed alleen zou ik het wel irritant vinden dat je je helm niet meer in je buddie kan doen.

Maar dan kan je wel zeggen ik zet hem ook gewoon aan me ketting maar dat is leuk als het gaat regenen en de straat word zeik nat
 
Originally posted by Razma


die lijst met al die opmerkingen ergens achteraan???
heb ik nog geschreven/mee verzonnen voor ScootLife.. maar ze hebben er een andere naam onder gezet.. aarzen..

naja.. ze zijn toch failliet :p

Hahaha, deze topic is oud! maar idd razma. Kwam uit scootlife :). Waren erg grappige zinnen grappig dat jij die geschreven hebt en dat je dan zo'n topic tegen komt :W. Mijn mening tov radio's in scooters is nog niet veranderd overigens, als je een radio wilt koop je maar een opel/vw.
 
wat een onzin dat je een patser MOET zijn om een radio in je scoot te hebben. Ik vind het nie nuttig en kan me buddyruimte anders gebruiken. Maar aks iemand ergens met groepje aant chillen is met muziekje erbij , en niemand heeft er last van heeft dat weinig met patser te maken lijkt mij. En ik denk dat er meer mensen last hebben van die setups die sommige onder hun scoot hebbne hangen eigenlijk. Maarjah rijden met muziek aan helm op egaat natuurlijk nie zo goed samen.
 
je mag volgens mij wel een stereo hebben maar dan niet tijdens het rijden aan hebben wrom: geen idee maar een bekende van mij is er voor aangehouden
 
Radio is heftig..... ik heb dat ook, en er komt een zuiver geluidje uit.... Mooi versterkertje en 130watts box (Pioneer), netjes afgewerkt, EN zo inplugbaar. 3 pluggetjes, en nummers skippen met afstandsbediening, versterker en radio aan en uitzetten met knopje..... Beter kan gewoon niet!!

Greetz
 
Maar als ik nu zou moeten kiezen tussen tunen en een radio, dan zou ik voor het tunen gaan. Zovaak gebruik ik die radio nou ook weer niet (alleen in de zomer)

Groetzentjes
 
Originally posted by jer
ik ga lekker voor de zomer een radiotje inbouwen met een 250wat box
smile.gif
ik doe het alleen maar voor de camping als we ergens zitten en het altijd kanker saai is.
mzzl jer

Koop gewoon een 12 Watt luidspreker want jouw autoradio levert toch niet meer dan een vermogen +- 12 Watt. Wanneer je ook daadwerkelijk een 250 Watt versterker in je scooter gaat hangen zodat je wel 250 Watt geluidsopbrengst hebt dan mag je meteen een aanhanger met een reeks accus gaan fabriceren :D

Originally posted by geert666
Radio is heftig..... ik heb dat ook, en er komt een zuiver geluidje uit.... Mooi versterkertje en 130watts box (Pioneer), netjes afgewerkt, EN zo inplugbaar. 3 pluggetjes, en nummers skippen met afstandsbediening, versterker en radio aan en uitzetten met knopje..... Beter kan gewoon niet!!

Greetz

:D Hetzelfde verhaal als hierboven :p 130 Watt luidspreker op een versterker met een relatief klein vermogen merk je geen verschil tussen een 20 of 130 Watt luidspreker.

Dit moeten jullie als "audiofreaks" toch wel weten? ;)

Originally posted by re-mark
Mag gewoon niet volgens de wet. Valt namelijk onder geluidsoverlast. Weer een typisch geval van nederlands gedoogbeleid.

Inderdaad, dat je anderen ermee lastig valt staat wel vast. Ik hoop dat een agent hiervoor gewoon meteen een dikke boete uitschrijft want naar mijn mening is dit een perfect voorbeeld van asociaal gedrag. :rolleyes:
 
Last edited:
ik heb gisteren ook muziek ingebouwd
-plank op maat gemaakt
-bekleed met zwart stof
-versterken van 200 watt
-box van 280 watt
-en diskman/minidisk

Allemaal in me buddie en als ik zeg van nou vandaag ff niet haal ik hem eruit en je zit er niks van :) iz tog lache weer ff bezig geweest ja tog..............en mensen die ouwe hoeren dat het niet cool enz iz laat iedereen lekker wat hij of zei wil

Laterzzzz
 
Ik vind het een beetje zielig van iedereen die zit te ouwe hoeren over geluid installatie in je scooter.
weetje wat Ik dom vind met je ramen open en volop je muziek aan in het dorp.

met je scooter hoor je der toch niets van tijdens het rijden.

als je ergens met vrienden ga zitten luister je bijna altijd naar je mobiel
nu is het een scooter met radio of mp3
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top