moer van de koppeling dolgedraaid

tour

Well-Known Member
ja ik had ook overtoeren maar ik heb nu een andere drukveer, maar ik krijg met geen mogelijkheid me moer van me koppeling los, ik heb wel een buzetti sleutel, maar nu is me moer ook dolgedraaid dus hij heeft geen grip er meer op. Weet iemand hoe ik hem nog wel los kan maken ook al is die dolgedraaid???
 
Advertisement - register to remove this

iets op de moer lassen (de moer is redelijk groot) waarop je grip ken krijgen en dan met een tang ... maarja niet iedereen heeft een lasapparaat...

Slijp de moer door emt ene dremel :p wel uitkjike voor je achteras
 
De moer welke je koppelingshuis op je achteras houd, of de mour welke je koppeling op je achterpoulies houd?

Ik neem aan het alatste, aangezien je het over een buzetti-sleutel hebt. Echt heel knap dat je die dol hebt gekregen. Ben je wel erg lang aan het beunen geweest.
Goeie waterpomp- of griptang erop..
 
nee de moer die de koppelingshuis op me achteras houdt, ik had er eerst geen goeie tang voor, maar toen gingen wat oudere mensen( volwassenen) een verkeerde sleutel proberen los te maken, en daardoor kreeg ik geen goeie grip er meer op, maar ook omdat die moer wel heel erg strak vast hoor, dus met een goeie griptang krijg je hem ook wel los??
 
je kan ook een overgebleven dop van een dopsteutel zet erop hameren zodat die goed vast zit mischien moer hier en daar nog b-tje bijvijlen. en dan de sleutel erop zetten. desnoods nod in een lange staaf steken. en dan flink rossen met een hamer op de dopsleutel. zo hadden wij een keer zo n kapot gedraaide moer los gekregen..
 
K hoop voor je dat je wel het verschil weet tussen achteras en krukas....
Maar sleip aan 2 kanten een stukje van je moer af, zodat hij smaller word, dan een baco (verstelbare steeksleutel) en eventueel verlengen met een lange buis, en dan eraf draaien.
Suc6
 
Back
Top