B beunhaas101 Active Member 15 September 2024 #1 Ik was mijn typhoon aan het afstellen en toen zag ik dat de moer van de blokophanging weg was, wat zal ik doen een beetje blauwe loctite of gewoon weer vast draaien met een nieuwe moer
Ik was mijn typhoon aan het afstellen en toen zag ik dat de moer van de blokophanging weg was, wat zal ik doen een beetje blauwe loctite of gewoon weer vast draaien met een nieuwe moer
Fiko Monteur mechatronica 15 September 2024 #2 Zat er wel een borgmoer op? Borgmoer moet voldoende zijn.. Upvote 0 Downvote
B beunhaas101 Active Member 15 September 2024 #3 Fiko said: Zat er wel een borgmoer op? Borgmoer moet voldoende zijn.. Click to expand... Nee die zat er niet op, ik vond het ookal vreemd bij de andere bout van het subframe zit ook geen borgmoer maar ik ga wel langs de praxis l Upvote 0 Downvote
Fiko said: Zat er wel een borgmoer op? Borgmoer moet voldoende zijn.. Click to expand... Nee die zat er niet op, ik vond het ookal vreemd bij de andere bout van het subframe zit ook geen borgmoer maar ik ga wel langs de praxis l