moer doppler krukas

Status
Not open for further replies.

lokjeffrey

Well-Known Member
Wat voor maat hebben de moertjes die op een doppler as gaan, ik had net 2 m10 moertjes gehaald, maar ik zie nu dat die niet passen.
En dan had ik nog een vraagje, hoe krijg je die krukas spie in je krukas?
mvg Jeffrey
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ga gewoon naar je dealer en vraag voor de stnd. moer die op de variokant moet...
dat verschilt namelijk niets met die er op de Doppler krukas moet... :X

die krukasspie spreekt opzich voorzich...
de krukasspie is een half maantje...
op de krukas zit een inhammetje voor een half maantje... daar leg je hem in... en das alles...:D
 
die krukasspie spreekt opzich voorzich...
de krukasspie is een half maantje...
op de krukas zit een inhammetje voor een half maantje... daar leg je hem in... en das alles...:D[/QUOTE]

Waarschijnlijk past ze spie niet omdat hij te breed is, ben het ook al meerdere malen tegen gekomen dat de spie te breed was om in de sleuf te gaan, dan moet je hem iets afvijlen van de zijkant de spie.
 
soms gaat de spie er niet lekker in maar veel scheelt het niet , dan kun je voorzichtig met een waterpomptang oid de spie erin drukken , als het echt niet wil gewoon een nieuwe spie halen.

de krukasmoer is m10 x 1,25 metrisch...
 
Er zit geen spie meegeleverd dus je moet je originele gebruiken, ga nog wel proberen morgen. Maar ik had dus 2 m10 moertjes gehaald en die pastten er niet goed op, vandaar dat ik het even vroeg. Denk dan gewoon wat meer kracht zetten.
 
M10 past idd niet gewoon!!!!!
Dus niet zo lomp doen en zoals Melf ook al zegt, de goede moer halen. Is vele malen goedkoper dan straks weer een nieuwe krukas...

Nick.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top