los draaiende moer buddyseat

Goedendag mensen,

Vandaag weer een probleem waar je helemaal gek van wordt.

Mijn buddyseat is bevestigd met 4 moeren. 1 van deze moeren draait gewoon vrij. Ik kan hem draaien en draaien en draaien maar hij gaat niet los. De bout loshalen kan niet, want deze is deel van het frame. Hoe kan Ik de buddyseat demonteren zonder de buddyseat te vernielen?

Dankjulliewel.

Advertisement - register to remove this

Die schroefdraad is dus dolgedraaid.

Het volgende zou je kunnen proberen:

1. Alle overige boutjes/moertjes van de buddy eraf draaien.
2. Pijpsleuten of beter nog een dopje met een ratel op op de betreffende moer/bout zetten.
3. Terwijl je de buddie omhoog trekt, zonder het plastic te overbelasten, het boutje/moertje tegen de klok in los draaien.

Het is dus zaak dat je druk blijft zetten onder het moertje/kop van het boutje zet terwijl je een losdraaiende beweging maakt.

met dremel moer en tapeind weg slijpen,(draad is toch al rot)gat boren draad tappen of zo een clipje met getapt draad(iemand die de juiste benaming weet) gebruiken met een gewone bout.

met dremel moer en tapeind weg slijpen,(draad is toch al rot)gat boren draad tappen of zo een clipje met getapt draad(iemand die de juiste benaming weet) gebruiken met een gewone volfensmmm

Die schroefdraad is dus dolgedraaid.

Het volgende zou je kunnen proberen:

1. Alle overige boutjes/moertjes van de buddy eraf draaien.
2. Pijpsleuten of beter nog een dopje met een ratel op op de betreffende moer/bout zetten.
3. Terwijl je de buddie omhoog trekt, zonder het plastic te overbelasten, het boutje/moertje tegen de klok in los draaien.

Het is dus zaak dat je druk blijft zetten onder het moertje/kop van het boutje zet terwijl je een losdraaiende beweging maakt.
ahhhh dankjewel!!! dit heeft gewerkt. Op een of andere manier heeft de bout gewoon een vlak stuk gekregen.

Back