evolutionx
New Member
Weet iemand zo of een persoon (meisje) met een lengte van 1.66 enigszins comfortabel op een Jetforce zou passen?
Wel een hele mooie, alleen de vingertjes weghouden van het TSDI-model (2 takt injectie) als je er geen verstand van hebt.Is best een Flinke Zware Scooter
Wel eerst gaan testen/proefrijden.Idd, wordt ook een c-tech, rijdt alleen wel (veel) te hard.
En kleinere hoofdsproeier.Beter een prop in de uitlaat
ik ken deze dame niet, maar daarom zou ik oppassen met dit soort uitspraken: ik heb een meisje/jonge dame gekend van die lengte die dat gewicht boven haar hoofd kon tillen.. en kon lopen met in iedere hand 150 kg ijzer..Is best een Flinke Zware Scooter , niet geschikt voor een Dame van 1.66.
Gaat ze niet eens op de midden bok / standaard krijgen
Dan is een Speedfight 3 een betere Optie , ook de instap namelijk .
hoop wel dat ze'm de bocht in (en uit) krijgt.. kwestie van oefenen.Mijn dochter is heel tenger, we zijn vandaag gaan passen en verrassend genoeg ging het prima! Op de standaard zetten ging niet helemaal soepel, maar desnoods zetten we er een zijstandaard op.
Dit is echt een kwestie van techniek, kracht heeft daar niks mee te maken.Op de standaard zetten ging niet helemaal soepel
Inderdaad, ik heb altijd motorgereden en de eerste keer op een scooter was erg vreemd.hoop wel dat ze'm de bocht in (en uit) krijgt.. kwestie van oefenen.
ik ken deze dame niet, maar daarom zou ik oppassen met dit soort uitspraken: ik heb een meisje/jonge dame gekend van die Race wedstrijden reed, en super plat door de bochten vloog.hoop wel dat ze'm de bocht in (en uit) krijgt.. kwestie van oefenen.
touchéik ken deze dame niet, maar daarom zou ik oppassen met dit soort uitspraken: ik heb een meisje/jonge dame gekend van die Race wedstrijden reed, en super plat door de bochten vloog.