Minarelli spul

Status
Not open for further replies.

Wouter.old

Well-Known Member
Te koop

-Jolly moto Alu (expansie zwart overgespoten)
6 maanden oud. Fl. 300 (excl. verzendkosten)

-Malossi MHR overrangeset (vario en achterpouli en v-snaar) (375,- excl. verzendkosten)

-Paoli HAt achterveer voor Beta Fl. 225 excl. verzendkosten.

-Polini Evo 70 cc L.C. (600 km gereden)
Fl. 300 excl. verzendkosten

-22 mm carb. Dell'orto met automatische choke f. 110,- excl. verzendkosten

Deze spullen worden alleen maar verkocht als alles ook verkocht kan worden. Dus niet b.v. alleen de carb.
Alles in nieuwstaat en wordt verkocht omdat ik mijn Beta *&*Y&$#@-domme niet verkocht krijg met dat materiaal eronder. dus....

Reageren op mijn e-mail en als er voor (bijna) alle zaken een koper is dan stuur ik het op. (rembours)


Greetz

[This message has been edited by Wouter (edited 05 March 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

hey ik wil waarschijnlijk die overange + uitlaat wel van je overkopen en misschien ook die evo 70 wel maar dat moet ik nog ff bekijken oke?
 
Is okee, maar wacht niet al te lang met beslissen want ik wil toch eigenlijk wel vrij snel gaan beginnen met het ombouwen van mijn scoot.

Over die Evo 70 kan ik alleen maar zeggen dat ie nog perfect is en dat je een nieuwe pakkingenset erbij krijgt van me.

Greetz
 
Wouter reageer ff op het mailtje dat ik je al een tijdje geleden hebt gestuurd man !
 
Sorry was al weg, enne Razkim, ik heb je mailtje toch beantwoord?
Anders moet ik eens effe iemand naar dat ding laten kijken want ik heb de laaste tijd wel erg veel trouble met die computer.
-Bij deze voor de zekerheid: Sorry: Ik heb hem verkocht aan een goedevriend van me.

[This message has been edited by Wouter (edited 09 March 2001).]
 
a joh kut man.. ik ben al maanden op zoek naar een overrange set... paar dagen geleden nieuw bestelt bij scootparts @*#^@@!!! of wastie toevallig al weg (please JA!)
 
De Jolly Moto en de Evo zijn allebei nog te koop. Prijs is gezakt naar 250 piek voior de JM en ook 250 voor de Evo.
Allebei in goede staat
 
Heb je de evo nog? Is ie nog wel in goede staat, dus wel altijd goed warmgereden e.d? Zuiger pen 10 of 12?
 
Maat is pen 12, maar je hebt pech.....hij is nml. al verkocht aan Prozhen. Alleen de Jolly Moto is nog te koop en de Paoli HAT.
 
Past die hat-vering ook onder het vorige model van aprilia?

------------------
Appie SR replica: hebo alu 70cc, hebo SP2, 17.5mm dell'orto, top-racing vario + V-Snaar, hebo koppeling met rode malossi drukveer.
 
Ik denk het wel, maar voor de zekerheid gooi ik het even in het gedeelte scooters algemeen van dit forum.

Heb ik het antwoord zo.
 
die jolly mag je wel aan mij verkopen
smile.gif
over 2 weken heb ik een bult mhr team spul eronder en dan zal die yasuni r niet werken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top