Wat leuk spul voor Minarelli-Horizontaal *UPDATE*

Status
Not open for further replies.

Patrick@BetaArk

Well-Known Member
Sorry voor de 2e keer deze post, maar ik heb redelijk wat dingen geupdate, waar veel mensen niet op gelet hebbem
smile.gif


Alles is voor Minarelli HORIZONTAAL
VLOEISTOFGEKOELD (L.C)
De spullen komen vanonder een Beta ARK L.C

Hebo cilinders:
4000171: Aluminium 70CC LC, vaste kop, 2000 km (incl zuiger P-10) FL 150,-
4000171N: Aluminium 70CC LC, losse kop, 1000 km (excl. zuiger) FL 150,-
Originele 50 CC Cilinder, 2000 km (incl zuiger) FL 75,-

Vario's + Kopellingen:
Originele koppeling: 2000 km FL 25,-
Originele vario: 2000 km FL 25,-
Malossi vario incl. 3 sets rol: 1000 km FL 50,-
Hebo Vario + Koppeling: 1000 km, SETPRIJS: FL 200,- (Incl. rollen + veren)

Welke je ook koopt, een HELEBOEL rollen + druk/trek veren!

Uitlaten:
Ninja Twinner, dubbele pijp: 200 km, FL 150,-
Polini Evolution 70CC pijp, 300 km, FL 400,- (nog geen 2 weken oud)
Originele uitlaat, beta ark: 2000 km, FL 50,- (IS NIET TERUGLOPEND, BLANK)
Originele uitlaat, aerox: 6000 km, FL 50,- (IS NIET TERUGLOPEND)

Carborateur:

21 MM DelOrtho incl 98 sproeier: 1000 km, FL 110,-
13? MM Originele Carb, incl 84 sproeier: 2000 km, FL 50,-

Membraan:

Hebo, zonder plaatjes: 2000 km, FL 20,-

Carterkap:

Originele Yamaha Carterkap: FL 75,-
Gare TopPerformances Carterkap: FL 35,-

Voor de hobbieist: Een HEBO (Model 99-2000) uitlaat zonder laatste bocht+pot, voor F 25,- (Zwart Gespoten, verder geen deuken)
en een Gianelli Nardo uitlaat, waarvan de ophangbeugel is afgebroken, voor F 75,- (Geen deuken, klein beetje roest)

Alles excl verzendkosten...
Prijzen ZIJN nog verder BESPREEKBAAR

reply en/of mail: patrick.roza@zeelandnet.nl
of bel: 0624998091 <- slecht bereik, zit atm op een camping, en zit op inet @ work

[This message has been edited by Patrick@BetaArk (edited 03 July 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil die standaart beta uitlaat wel kopen, alleen jij e maild me maar niet dus dan raak je hem nooit kwijt he.
Is hij nu al verkocht of niet?
Anders wil ik hem wel svp van je kopen!

mazzel
 
He Patrick, ik d8 dat je me achter de hand had gehouden voor die std cilinder? Ik hoor alleen nix meer van je, en vervolgens staat er hier dat ie nog te koop is. Beetje vreemd.
Mail maar ff ofzo.
Rolf
 
nu weet ik het zeker, effe kaiken wat was je nick op ircnet ? ohja ik weet het weer, Sargeant! hahahah ej reetkevah alles goed ? guess who i am :p

michel
 
Jah, maar als ie toch replied: Hoe ziet die Twinner eruit?? Is ie in goede staat?? En jah, mensen, ik weet dat het een muffe uitlaat is maar ik vind m er mooi uitzien!!

M@zzels
 
is patrick dood ofzo? ik zag em gisteren nog op die gare beta van em rijden.....hij zal binnenkort wel reageren denk ik
 
Of niet. Ik dacht toch echt dat ie dat spul kwijt wilde.
Iemand die z'n afspraken niet nakomt.
Ik kan hier zo slecht tegen
frown.gif
frown.gif
goddamn
 
Stelletje idioote eikels,

staat er bij mijn post niet dat ik op de camping zit ofzo, en als ik op internet zit dan is dat op mijn werk!!@!@!@!?

jezus, ik moet werken, en ook mails kijken, kanniet altijd he jongens, heb daar nou es begrip voor, een werkweek loopt van maandag tot vrijdag, dus zowiso in de weekends geen reply van mij, en donderdag avond + complete vrijdag moest ik naar Hilversum dus vandaar geen replies...tjezus..
smile.gif


Ik heb een goed idee, ik verplaats al me meeltjes, jullie melen me NU of vanavond, en ik reply voor morgen-avond en we regelen alles gelijk...

Hoi Michel, oftwel Kruimelz :p

greetz,

p.s (Ik ben pas over 6 weken terug thuis, dus vanaf dan pas weer 7 dagen/24 uur online
frown.gif
 
Originally posted by hebo70:
is patrick dood ofzo? ik zag em gisteren nog op die gare beta van em rijden.....hij zal binnenkort wel reageren denk ik

Neej jij heb een lekker Scoot ja,
met een uitlaat die gaar vast zit, en krukassen die afbreken bij de vario...:p

ennneeeh...no offence :p
 
He Patrick, dat van die camping stond er eerst niet man...
Lekkere gozer ben jij als je opeens de prijs van dat std cilindertje in een week tijd met 25 piek verhoogd. 50 was ie, 50 blijft ie. Dat geef ik je voor dat ding. Ik mail m ook maar even...
 
Originally posted by SR-Fanatic:
He Patrick, dat van die camping stond er eerst niet man...
Lekkere gozer ben jij als je opeens de prijs van dat std cilindertje in een week tijd met 25 piek verhoogd. 50 was ie, 50 blijft ie. Dat geef ik je voor dat ding. Ik mail m ook maar even...

Sjaak dat stond er wel...
Hetgene wat ik net verandert heb is een carborateur erbij en een membraan.

De prijzen zijn hetzelfde gebleven sinds deze Leuke spullen voor Minarelli horizontaal * updated *
post...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top