Joël
Weight kills accel
"He Joel, weet je zeker dat die dr80 niet bestaat?? "
100% zeker... ik heb de catalogus hier thuis liggen, en daar staat ie niet in.
"Ik ken namelijk iemand die beweert een dr80 onder zn phantom (minarelli) heeft liggen."
Dan is zijn cilinder uitgehoont of hij lult simpelweg uit zijn nek.
"He, jij tuned cilinders he?"
Yeps, JS-Tuning, zie sign.
"Waarom is die polini 50 eigenlijk beter te tunen dan een originele minarelli??"
- Veel beter ontworpen kop
- Uitlaatpoort met hulp-poortjes, kan veel breder gemaakt worden.
- Hoger liggende en beter gevormde spoelers
Ik had je trouwens zien rijden in valkenswaard met je runner. Jammer dat de pakkingen scheurde, ik had je nog wel eens op de testbank willen zien.
Hij is nu weer gefixt, volgende week ga ik een testrun maken bij Twins in Gerwen.
------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com
setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd.
100% zeker... ik heb de catalogus hier thuis liggen, en daar staat ie niet in.
"Ik ken namelijk iemand die beweert een dr80 onder zn phantom (minarelli) heeft liggen."
Dan is zijn cilinder uitgehoont of hij lult simpelweg uit zijn nek.
"He, jij tuned cilinders he?"
Yeps, JS-Tuning, zie sign.
"Waarom is die polini 50 eigenlijk beter te tunen dan een originele minarelli??"
- Veel beter ontworpen kop
- Uitlaatpoort met hulp-poortjes, kan veel breder gemaakt worden.
- Hoger liggende en beter gevormde spoelers
Ik had je trouwens zien rijden in valkenswaard met je runner. Jammer dat de pakkingen scheurde, ik had je nog wel eens op de testbank willen zien.
Hij is nu weer gefixt, volgende week ga ik een testrun maken bij Twins in Gerwen.
------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com
setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, Multivar 2000 vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd.