Minarelli horz mhr 70cc ac dagelijks?

Lorenzo074

New Member
Ik heb een neos 70cc mhr ac gekocht
Setup:

Mhr alu enkele zuigerveer
Polini 4 race krukas
Hpi binnen rotor ontsteking
Malossi vl12 membraan
Polini cp 21mm carb
Yasuni r
Polini flex inlaat spruitstuk
Naraku high speed half poulie
Malossi delta koppeling
Malossi multivar
Malossi vertanding

Mijn vraag is of ik met deze Setup dagelijks zou kunnen rijden en hoelang deze Setup ongeveer door zou kunnen

Zou er ongv 20km per dag mee rijden en rij altijd warm en laat m warmlopen etc goeie race olie euro 98
 
Advertisement - register to remove this

Mijn vraag is of ik met deze Setup dagelijks zou kunnen rijden en hoelang deze Setup ongeveer door zou kunnen
Heel erg afhankelijk van waar je je gaat rijden stad/platteland, alsnog erg risicovol vooral met de Yasuni.
Zou lekker een 4t-tje kopen voor je woon/werk verkeer.
En de mina bewaren voor plezier ritjes.
 
Waarom zou je dit dagelijks willen rijden? Voor vrije tijdsbesteding begrijp ik het. Maar als vervoer niet. Je rijdt de helft vd tijd toch half gas. Denk dat je het wat te rooskleurig ziet.

Daarnaast past een Yasuni R niet in dit rijtje. Minimaal C16.
 
K rij altijd gewoon door een normale woonwijk en als K stuk wil rijden ga K naar het platte land maar ik kan dus beter de hpi verkopen en een normale ontsteking erop zetten en de mhr cilinder vervangen met een andere 70cc? Bijv malossi sport
 
Je hoeft niks te verkopen. Dat is geheel aan jou. De uitlaat beperkt alleen de prestatie. Ga de scooter een tijd gebruiken en ervaar zelf of het geschikt is voor dagelijks.
 
Ja ga ik ook doen maar wil eig wel een wat meer betrouwbaardere scooter dus ik ben wel van plan na een tijdje een andere 70cc erop te zetten wat raden jullie aan? En kan ik de hpi layen zitten want ik heb een lichtspoel en de kabelbinder is nog orgineel dus ik zou Vgm de elektra weer aan kunnen sluiten
 
Verkoop heel dat ding en koop minder opgevoerde scooter terug. Gewoon ontgrensd is prima voor dagelijks 20km. Binnen een week is dit kapot of bij de politie in beslag genomen
 
K rij nu op een type 3 70cc wel gwn gietijzer maar ding trekt alsnog als een malle op t achterwiel dus dat is niet waar ik mijn keuze op wil baseren maar meer wat is een betrouwbare cilinder die lekker rijd
Post automatically merged:

Maar is een hpi op een 70cc gietijzer met voor de rest mijn Setup leuk of is dat alleen maar vragen om gezeur
 
Last edited:
K rij nu op een type 3 70cc wel gwn gietijzer maar ding trekt alsnog als een malle op t achterwiel dus dat is niet waar ik mijn keuze op wil baseren maar meer wat is een betrouwbare cilinder die lekker rijd
Post automatically merged:

Maar is een hpi op een 70cc gietijzer met voor de rest mijn Setup leuk of is dat alleen maar vragen om gezeur
Wat zit er onder die type3? Dr70 zeker dan lekker daarop rijden. Hpi is alleen maar vragen om problemen, wat als onderweg je accu leeg is? Dan heb je geen licht of heb je lichtspoel erop?
 
Ligt er aan welke MHR Cilinder er op zit .
1 van mijn Runners zit een MHR Replica met ovale uitlaatpoort , is middeltoerig .
Ben met dat ding nog Gisteren naar een Meeting heen en weer geweest , daar ook beetje geracet , en en lekker vlot naar huis geknald ( 40 KM ).
Rijd er dagelijks mee....
Met de Replica met Vlinderpoort kan je dat beter niet doen ... ( staat er 1 bij Bart op het Plankje in de woonkamer ) .. :tearsofjoy:
 
Ik weet niet precies welke het is maar hij was 350 en gwn 1 zuigerveer dus denk wel met vlinderpoort en t is wel gwn een hoogtoerige want is normale mhr niet replica
 
Voor 350,00 heb je dan de Replica met Vlinderpoort , goed voor 16 Pk .
daar boven kom je uit op de 7-T , en daarboven de Speed 7-T... dat spul koop je niet onder de 500,00
 
Maar kan hpi met een giet cilinder en zo ja welke is het beste
Klinkt als een (ik heb een polini Corsa nodig) goeie cilinder niet kapot te krijgen en naar mijn mening beste optie voor op de straat, zou rond de 10-12 pk draaien met een yasuni r en die hpi lekker weg doen en een standaard erop zetten
 
Back
Top