Mikuni vlakschuif 26mm

MHR D.H. Tuning

21,2 pk runner
Ik kan een mikuni 26mm vlakschuif krijgen, hebben er hier mensen een beetje ervaring mee, omdat ik hier meer de memnsen over een 24 hoor. Hoe gaat dat i.c.m. een speed replica? En zoe het met de sproeiers, gewoon zelfde als 24 of is er makkelijker aan te komen, want ik hoorde dat sproeiers van een 24 iets minder makkelijk te krijgen zijn.
 
Advertisement - register to remove this

van de 26 heb ik nog nooit gehoord.... ik weet wel dat er 24/28 mm flakschuifers zijn, en in deze carbs gaan dezelfde sproeiers....

hoe het op een speed rep gaat lopen: nou dat zal heel behoorlijk gaan lopen :)

heb je toevallig pics van die 26mm?
 
Ik zal effe proberen wat pics te maken , maar weet niet of het lukt, moet dan effe digi fixen, en hij ligt op me werk, en hoef pas vrijdag te werken. :mad: Maarja ga me best doen. In ieder geval topie alvats voor de answers.
 
26mmmikuni.gif



deze zou ik een jaar geleden ook halen, maar heb toch de 24 gekozen. wie weet in de toekomst;):p
 
Ben zo vrij geweest het eeuwige geouwehoer over plaatjes er uit te knippen...

Als je in het grote Mikuni boek kijkt staan er legio maten in van het type 24mm-flat. De 24mm is zo populair geworden door Top-Performance.
 
Maar das weer een ander model, dat is de tmx en heeft een jet. Verder is dit een erg vette carb. Johan heeft er een.
 
Originally posted by Gmuze
Maar das weer een ander model, dat is de tmx en heeft een jet. Verder is dit een erg vette carb. Johan heeft er een.
nee die heb ik al een half jaar in bestelling staan :(
 
Originally posted by Johan
nee die heb ik al een half jaar in bestelling staan :(

Ik wou net zeggen ja, als Johan zijn carb eindelijk binnen heeft ben ik de 1e die hem uittest, toch Johan? :p
 
Offtopic

Sorry dat ik ff offtoic ga hier maar ik zit te twijfelen tussen de mikuni 27 Tmx En De 28Tm, de 27 Tmx Heeft Een Powerjet en een Platte aliminium Vlakschuif Nu weet Ik eigenlijk In hoeverre de powerjet handig is voor een scooter... Dus De Vraag Is Groter Of Powerjet?
B.v.d.
Greetz
 
Back
Top