Mikuni 28 flat

streetpower

Well-Known Member
Weet er iemand iets over deze carb.? Het is niet de normale 28 flatside van Mikuni volgens mij.

Mikuni1.JPG


Mikuni2.JPG


Mikuni3.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Aprilia_area 51 said:
Waar zie jij een powerjet dan? :rolleyes:

Het slangetje van de powerjet ontbreekt volgens mij, maar ik zie toch duidelijk een gaatje boven in de kelk met een aansluiting aan de buitenkant en een aan de vlotterbak. Verder lijkt het een beetje op een oude versie van een 27mm met powerjet.
 
T'is geen valstroom, ik hou het erop dat het het vorig model TMX is, het is iig een gewone TM waarvan de vlotterbak onder een hoek staat.

Mooi voor op een Mina :p
 
ABT said:
T'is geen valstroom, ik hou het erop dat het het vorig model TMX is, het is iig een gewone TM waarvan de vlotterbak onder een hoek staat.

Mooi voor op een Mina :p

idd weinig valstroom, venturi zit onder een andere hoek, je zult de carb dus schuiner kunnen plaaten, en met een korter inlaattraject kunnen rijden :D ole, verder zal deze niet zo snel overlopen.

Venturi ziet er ook mooier uit dan die van een mikuni 28FS, ben wel benieuwt naar deze carb, of deze wel goed af te stellen is e.d
 
Is idd super om mooi schuin te zetten bv op een recht spruitstuk van malossi 25 mm..... die gewoon bewerken met de dremel om hem binnewerks 27/28 mm te kunnen krijgen en zo kan je hem denk ik wel goed af stellen!! Succes ermee iig
 
Maar is die vlotterbak dan bij de 27Powerjet ook onder een hoek?
K heb die malossi spruitstuk ook, ik zou die gebruiken voor mij Dell'ortho VHST28 maar dat zou niet gaan zonder wig. Dus ga ik het ff proberen met de mikuni, lijkt me wel moelijker afgesteld te krijgen.
 
Aerox-Evo70 said:
lijkt op hetzelfde ding als projectpage van emo, hij noemt het een mikuni 28mm TM 'downdraft'...

Downdraft is dus de engelse benaming voor valstroom, maar een echte valstroom, staat nog onder een veel grotere hoek, de venturi staat dan verticaal.

Bij de in dit topic afgebeelde is (bina) horizontaal, met een licht hoek erin.
 
Back
Top