24 mm mikuni vlakschuif problemen!

Status
Not open for further replies.
mensen het gaat om een MIKUNI 24 !!! dus niet lopen zeggen dat er in een 28 wel 300 moet of in een keihin 140 oid... heeft er totaal niks mee te maken.
bijna iedereen in 24 mikuni rijdt met 180-220, en als afplakken en dergelijke niet helpen ligt het blijkbaar niet aan de sproeier.

enige wat ik kan bedenken is idd de vlotter, ik zou voor de gein eens een andere carb proberen, als het probleem er dan nog is weet je in ieder geval waar je niet moet zoeken :)
 
vergeet niet dat het om mina verti gaat heh, heb je daar een bigvalve op? (membraam en spruitstuk) Het kan ook gewoon zijn dat die 24 gewoon te groot is, het inlaattraject op vertikaal is gewoon klote en het KAN zo zijn dat ie gewoon verzuipt in zijn eigen mengels.. misschien moet je het toch maar houden bij een 21.. is groot zat hoor:)
 
verzuipen doet ie niet... het is of lopen... of te weinig benzine...

en met een 21mm reed die wel gewoon goed.... maar daar zit vacuum op de carburateur,en met die 24 fs heb ik het aangesloten op het spruitstuk.
 
ok, ik heb nu dus die vacuum troep eraf gegooid een een benzine kraantje aangesloten... maar dat helpt dus ook niks... ook heb ik dat zogenaamde lipje van de vlotter een beetje verbogen maar dat hielp ook niks...

iemand nog suggesties?
 
Hetzelfde hebben wij ook gehad. Op de mengselmeter zag je duidelijk dat hij eerst erg rijk ging, en hem toen helemaal arm trok.
Het kwam bij ons doordat de carb al erg schuin hing, en nog een eind schuiner ging hangen wanneer het ding bij gasgeven uit de vering kwam. De vlotter wordt dan gewoon helemaal leeg gegooid.
 
Deze kan close.... de nippel op de carburateur waar het benzine slangetje op aan gesloten moet worden was verstopt: en dat na 2 dagen :s nieuwe carb. btw :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top