mijn RS50

bert!

Cuore Sportivo
ik probeer mijn rs al een tijdje te verkopen, en dan wil ik een zip sp gaan kopen. maar de verkoop schiet niet echt op en daarom zit ik er aan te denken mijn rs niet meer voor straatgebruik te gebruiken maar extreem te tunen. ik heb een gilardoni cilinder met een ovale uitlaatpoort, als ik die laat tunen lever ik dan veel in tegenover een cilinder met een W of vlinderpoort.
en ik heb hier een 32 mm carb van een kart liggen, maar dat is wel een beetje erg groot, en nou vraag ik me af of het zou werken als ik er op 1 of andere manier een buis in maak zodat ie nog maar 28 mm ofzo is.
 
Advertisement - register to remove this

ik denk dat een vlinderpoort het beste is. 32 mm lijkt me een beetje te groot enne als je er toch een andere carb op zet mag ik jouw 19mm dan kopen?
 
hmzz.. ik weet wel dat een vlinderpoort het beste is maar dan zou ik een andere cilinder moeten kopen, en ik weet niet eens of er cilinders voor een rs zijn met een vlinderpoort. maar ik vraag me af of het zo ontzettend veel scheelt. enne dat 32 mm te groot is dat dacht ik ook al. er zijn nog een paar geinteresseerden in mijn rs en als niemand daarvan hem koopt ga ik hem niet meer verkopen. dusse.. van de ene kant hoop ik dat niemand hem koopt..
biggrin.gif

maar ik heb zo;n voorgevoel dat er nu iemand echt serieus geinteresseerd is dus ik verheug me er nog niet op want anders vind ik het dadelijk nog kei erg ook als ie verkocht is, dus...

de hroet'n 8)
 
die 32 mm paste er toch niet op>?? Of wil je dat blauwe 'blokje' van je die kart afschroeven?
 
ik zoek al langer een rs (of derbi schakel)
maar ik heb wel een aerox :\

alsje wilt prate stylizz@hotmail.com
of icq 58019040
 
Originally posted by bert!:
ja idd hugo, maar ik moet dan zowiezo een ander spruitstuk maken dus dan kan het wel.

ik zou eerst ff meten hoe groot de doorgang van je membraan is als bijv. maar 25mm hoog is dan heeft die 32 natuurlijk weinig zin.
btw Airsal 70 heeft vlinderpoort, verder moet je ff rondvragen want er zijn ws. nog wel meer cils met vlinder poort
 
ja dat van dat membraan dat weet ik, ik heb ergens gelezen dat dat 28 mm was...
hhmmzz... dan zal ik wel es ff gaan kijken wat die airsal kost.

gr
 
Originally posted by bert!:
ja dat van dat membraan dat weet ik, ik heb ergens gelezen dat dat 28 mm was...
hhmmzz... dan zal ik wel es ff gaan kijken wat die airsal kost.gr

airsal= 360 bij j-p-s. er zijn denk ik ook nog wel betere cils met een vlinderpoort. membraan meet ik dadelijk misschien wel ff op.
 
Back
Top