MHR Team of EVO 70cc ?

eerder in deze thread werd als voordeel van EVO ten opzichte van TEAM losse binnenkop genoemt.. maar TEAM = niet zo heel snel bart?
 
Een Team is een stuk trager dan een Evo... Hij is ook trager dan de vorige generatie Evo4 70cc, en tegen een Evo5 is het helemaal simpel... Profiteer van de relatief lage prijs van een Evo70 op Minarelli, ik heb iets dieper in m'n portemonnaie moeten tasten :|
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Weet ik... Ik denk dat Xander in de war is, aangezien een Speed Mina wel met een conventionele drijfstang kan worden gemonteerd... Alleen Mina Cross moet met langere drijfstang normaal...

Maar "team na tuning" gaat toch wel richting speed-r niveau??
 
Ik weet bijna 100% zeker dat er voor PIA een Team cilinder is...
Ik heb hem namelijk laatst nog in mijn handen gehad. :)
Ik kon hem namelijk voor een prikkie krijgen van een dealer hier in de buurt, en volgens hem was het een team.
Maarja, dat hij dat zegt bewijst ook niet zoveel.
Maar als het geen Team was, dan moet het een speed zijn geweest...had ik hem beter wel kunnen kopen :|
 
Piaggio is gewoon simpel...

Team; vaste verbrandingskamer
Speed Replica; losse verbrandingskamer + standaard drijfstanglengte
Speed/Cross; losse verbrandingskamer + 85mm drijfstang
 
die team zal wel een 50cc versie zijn geweest dan. Die zijn er wel met losse verbrandingskamer.

en zoals gezegd: EVO nemen, veel betere timing en uitlaatpoort
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Piaggio is gewoon simpel...

Team; vaste verbrandingskamer
Speed Replica; losse verbrandingskamer + standaard drijfstanglengte
Speed/Cross; losse verbrandingskamer + 85mm drijfstang

Edit/

klopt maar je vergeet er een paar :)

MHR 50; vaste verbrandingskamer
MHR Team 50; losse verbrandingskamer + 85mm drijfstang
MHR Team 70; vaste verbrandingskamer
MHR Replica 70; vaste verbrandingskamer
MHR Speed Replica 70; losse verbrandingskamer + standaard drijfstanglengte
MHR Speed/Cross 70; losse verbrandingskamer + 85mm drijfstang
 
Last edited:
maar de cilinder die hier de Team 70 wordt genoemd is eigenlijk de MHR70, toch? En de cilinder die overal (behalve in Nederland) bedoelt wordt met MHR Team, heet hier de MHR Speed?

Waarom nemen we niet gewoon de internationale naamgevingen aan?
 
das de schuld van anglo dutch toch?
ik begrijp t ook niet helemaal met die namen etc. was laatst bij een dealer en die beweerde dat mijn MHR team een losse verbrandingskamer had. zij gebruikten dus de internationale namen en andere dealers weer niet. zo kan dus grote en vooral irri verwarring ontstaan.op de doos van mijn cilinder staat echter dat het een MHR is en geen MHR team....
misschien dat we eens met die lui om de tafel moeten gaan zitten wat betreft dit soort dingen...
 
Ik heb een tijdje geleden gehoord dat er een paar team speed cyls gemaakt zijn (team met losse binnenkop) maar dit heb ik ook mooa een keer horen vallen op sf forum dus ik weet niet hoeveel waarde ik eraan moet hechten
 
krd pijp? ken ik niet :rolleyes:
hoe duur is die pijp en waar kun je die bestellen?
Originally posted by mvanwinsen5
Ik zweer bij evo !! das mijn cilinder :) ik zou persoonlijk geen hebo 2 pijp pakken maar een c20 of krd !! zijn ook minder duur !! ;)
 
Er is volgens mij nog niet heel veel bekend over die Kundo KRD (qua testbankresultaten ed.) Ik vind c20 persoonlijk een mooie goede pijp voor EVO (ook untuned), alleen zal je niet echt speciaal zijn ;) KRD ziet er goed uit, alleen geen ervaring mee :)
 
Originally posted by Y@M@H@ A€®ox
Evo cilinder staat nu vast :)
maar iemand nog leuke iedeeen voor uitlaat? want ik hoor ook over KRD iemand hier misschien info over?

Fijn :)

Jij gaat me vergezellen op de gr0te EVO70 zoektocht?
 
Originally posted by Y@M@H@ A€®ox
C20 is ook goed voor EVO UNTUNED?

Bij liep dat wel ok, maar was wel met 24 vlakschuif :)
Maar ik zie dat je nu een c16 hebt, dus dan zet je die er toch gewoon op, zou alleen wel voor andere carb gaan ipv 17,5:rolleyes:
 
Back
Top