MHR Team of EVO 70cc ?

Aeroxje

Banned
ik heb binnenkort een scooter erbij (Mina horizontaal) die wil ik supersnel maken, de meeste onderdelen heb ik al liggen zoals:

MHR overrange + deltaclutch enz.
21mm carb met doppler filter
RHQ krukas P12 + C3 lagers

wat ik nog moet bestellen:
uitlaat waarschijnlijk hebo racing 2
cilinder MHR team of evo
ontsteking komt later wel

welke cilinder lijkt jullie het beste,
MHR TEAM of EVO ? en waarom?:D

(ps: ik wil 1 van deze 2 cilinder omdat ze ongeveer gelijk zijn wat prijs betreft)

Advertisement - register to remove this

MHR Speed en Evo ligt aardig op hetzelfde niveau... Een MHR Team is zwaar overschat afgelopen jaren, en echt niet veel sneller dan bijvoorbeeld een Athena vlinderpoort...

Naar mijn weten is er geen Speed-Replica voor Mina. (iig niet met die benaming) Maar ik kwam laatst een Team met losse binnenkop tegen :) :?

Er is geen Team met losse kop, niet voor Mina of Pia..
Speed Replica voor Mina heb ik ook nog nooit van gehoord..

Weet ik... Ik denk dat Xander in de war is, aangezien een Speed Mina wel met een conventionele drijfstang kan worden gemonteerd... Alleen Mina Cross moet met langere drijfstang normaal...

- "Tamme" uitlaatpoort ivm Speed
- Prijs

Misschien dat de koppen omgewisseld waren?

EDIT: Het was zeer zeker geen Speed :)

Originally posted by Xander2000
Naar mijn weten is er geen Speed-Replica voor Mina. (iig niet met die benaming) Maar ik kwam laatst een Team met losse binnenkop tegen :) :?

lijkt me stug omdat die simpel niet bestaat...was het geen speed (replica)?

Originally posted by Y@M@H@ A€®ox
op scootparts ( ja ik weet het die lult wel meer :D) staat MHR TEAM met dubbele kop.

Ik heb hem in mn handen gehad :) (nieuw).

Heb er geen tyd voor had om er uitgebreid naar te kijken. Maar de kleine uitlaatpoort viel me iig op.

Back