Met hoeveel KM p/u kan je hoofd iets raken tot deze barst?

Wat schat je ?

  • 15 KM p/u

    Votes: 62 34.1%
  • 20 KM p/u

    Votes: 38 20.9%
  • 25 KM p/u

    Votes: 34 18.7%
  • 30 KM p/u

    Votes: 24 13.2%
  • 35 KM p/u

    Votes: 6 3.3%
  • 40 KM p/u

    Votes: 18 9.9%

  • Total voters
    182
Originally posted by black_phoenix
stel een gast in oto tuft rustig met 20 over de weg en ziet je over het hoofd en vergeet je voorrang te geven en raakt je...jij vliegt met weet ik veel hoeveel kmph door de lucht en bent op slag dood omdat je geen helm droeg...

jij bent dood [vette adrenaline] en die gozer heeft voor de rest van zn leven een trouma dat ie iemand DOOD heeft gereden omdat ie je helaas over het hoofd zag.

ook je familie doe je met zoiets geen plezier...er zijn meer mensen die waarde aan jouw leven hechten behalve alleen jezelf hoor.



doe dit dan lekker ipv onverantwoordelijk in het verkeerd doen.


normaal ben ik absoluut geen moraalridder maar als je dit ook nog een probeert te verdedigen met dat het vet is ofzo moet ik er ff iets van zeggen

Oftewle jij leest het verhaal niet eens :) nogal Stupid om dan een reactie te geven

- RIJ ER NOOIT MEE IN HET VERKEER
- IS ALLEEN VOOR SPRINTS EN DAN DRAAG IK HELM
- IK FIETS ALTIJD EN NA LELYSTAD RIJ IK AMPER OP DE SCOOTER
- ALLEEN GETEST IN INDUSTRIETERREIN WAAR NIEMAND KOMT

DUS KAPPUH met onzinnig geouwehoer over Moraalriddergedoe and Shit

Lees het verhaal en dan zie je dat ik het dus NIET AANRAAD en zelf wel eens deed ( toen hij Max 65km/h reed als snor ). Sprinten is een ander verhaal

Maarre laatste Puntje:
- JA HET IS WEL EEN ADRENALINE RUSH voor MIJZELF! en als ik mezelf te pletter rij op een weg waar niemand komt, SO WHAT!
 
Een maand geleden. Een jongen op een fiets houd zich vast aan een scooter die zo'n 40-45 km/u reed. Scooter remt plotseling, jongen schiet voledig met z'n kop tegen een betonnen trap. Was opslag dood.
 
omg Estolan je bent echt uber kansloos, sorry dat ik het zeg... jammer dat je het zelf niet in de gaten hebt....
 
Originally posted by Yaruni
omg Estolan je bent echt uber kansloos, sorry dat ik het zeg... jammer dat je het zelf niet in de gaten hebt....

Indd, hoe weet je nou dat nergens iemand rijdt?
En ook al rijdt er niemand, maar loopt er iemand die ziet dat jij daar je hersens over de straat heen valt, leuk is dat voor diegene, en je familie enz..
 
Ik heb niet alles helemaal elke reply gelezen maar zo te zien is het antwoord niet gegeven nog! En... ik denk dat het 30 is, aangezien op een snor tot 25 kilometer toegestaan wordt zonder helm te rijden.

Enne Estolan, doe maar gewoon rustig. Je hoeft je tegen niets of niemand te verantwoorden ofzow je mag tog wel gewoon anderen waarschuwen dat ze dom bezig zijn?

T kan een tijd lang goed gaan, maar t kan ook eens fout gaan. Iedereen weet dat donders goed, en je mag mensen best voor de gevolgen waarschuwen maar ga dan nie zo fel reageren. Zou wat zijn als ik iedereen ging afkatten die tegen me zegt: "Jongen, aan roken ga hardstikke dood!"
 
Ik heb dus gezegd dat ik het niemand aanraad, end at ik zelf nou gekke dingen doe, wat boeit iederen dat??

een verlaten industrie terrein bij de zaak, daar heb ik wat getest. Zeer positief al zeg ik het zelf

Maarre hou ff op met dat dom gepraat over Familie enz. Ik ben oud en wijs genoeg om te weten waarmee ik bezig ben. Ik weet wat de scooter doet, en niemand is er dus GEEN RISICO

Wat ik al zei, Hou er maar over op, want WTF is Kansloos??? dat ik bij testen geen helm draag? en bij Sprints wel??

Kansloos is dat jullie je zo opfocken door iemand die geen helm draagt terwijl hij nooit op een scooter rijd. DAMN peoples, ik fiets elke dag naar werk. Doe niet zo DOM
 
Originally posted by Johnny U
Moet je eens met 120 een Bij of hommel tegen komen...;)

dat heb ik gehad met 60km/h in mijn oog, dat was al ernstig pijnlijk
maar dat kan ook met helm op gebeuren, daarom heb ik mijn vizier vaak dicht.

ik rijd wel eens op de kymco van mijn moeder :p zonder helm, dat ding gaat niet harder dan 55/60, ik vind dit ook niet stoer om te doen, het is alleen wel lekker met mooi weer
 
Back
Top