Met hoeveel KM p/u kan je hoofd iets raken tot deze barst?

Wat schat je ?

  • 15 KM p/u

    Votes: 62 34.1%
  • 20 KM p/u

    Votes: 38 20.9%
  • 25 KM p/u

    Votes: 34 18.7%
  • 30 KM p/u

    Votes: 24 13.2%
  • 35 KM p/u

    Votes: 6 3.3%
  • 40 KM p/u

    Votes: 18 9.9%

  • Total voters
    182
PS.

ik rijd niet in het verkeer ofzo op mn scooter ( is dus nu alleen voor de Sprints bedoeld )

Ps2 in de auto rijd ik gewoon met gordel om, heb al 3 jaar rijbewijs enzow

Ps3. Als je van Adrenaline houd, zoek je de grenzen op. Die Hard, but i dont care

ikz al niemand ermee lastig vallen ofzo, nog nooit in verkeer zo hard gereden, scooter rijd ook nete en maand pas zo, maar is gewoon voor Lelystad en andere meetings, meer niet

en ps4 THE FINAL ONE: ik ben geen patser, loser or what ever ( dont care als iemand dat vind ), ik zoek gewoon mijn ultieme grens zonder dat ik mensen ermee lastig val. Probleem mee?? Boeie :) i dont give a Sh*t
 
Originally posted by SRurbanKID
aghja, doen de wouten ook nog es wat nuttigs ipv boetes uitdelen de stoere kerels van straat vegen :)

Nogal Offtopic argument:)

Lezen is wel handig

staat dat ik niet op straat rij
en zonder helm rijden is NIET STOER!

dus slaat het nergens op
 
ik vind zonder helm alleen maar irri.. vooral nu met al die pluizen in de lucht en al die vliegende beesten... en dan die traanogen die je er van krijgt (heb sowieso al gevoelige ogen.. moet al echt snel zonnebril op wil ik geen brandende ogen krijgen). Dus alleen daarom al doe ik een helm op. Maar ik denk dat het tot 30 km/u nog wel veilig is. Als het tot 15 km/u was, dan zouden ze snorfietsers ook wel een helm laten dragen...
 
Originally posted by *EmankciN*
ik vind zonder helm alleen maar irri.. vooral nu met al die pluizen in de lucht en al die vliegende beesten... en dan die traanogen die je er van krijgt (heb sowieso al gevoelige ogen.. moet al echt snel zonnebril op wil ik geen brandende ogen krijgen). Dus alleen daarom al doe ik een helm op. Maar ik denk dat het tot 30 km/u nog wel veilig is. Als het tot 15 km/u was, dan zouden ze snorfietsers ook wel een helm laten dragen...

Das waar

opzich als je ope en fiets rijd en je word geschept, dan kan je ook knap lelijk vallen

Vind de 30km/h grens wel redelijk, als het dan gaat om dat je zelf ergens tegen aan rijd. Dus een goede regel
 
Originally posted by Johnny U
Moet je eens met 120 een Bij of hommel tegen komen...;)

Is mij @ 90km/h gebeurd.
Gelijk remmen hommel eruit getrokken...Pijn! En een week met een dikke frankenstein kin gelopen :mad:
 
Originally posted by Johnny U
Moet je eens met 120 een Bij of hommel tegen komen...;)

Ik vind met een t-shirt rijden al pijn doen aan m'n armen als er beesten tegenaan vliegen als ik met 70 rij :p

met t-shirt is ook niet slim.. maar beter dan zonder helm. En ik vind een helm er eigenlijk best stoer uitzien, vooral als je een beetje een mooie hebt. Vandaag gingen er 2 gasten bij ons op school sprinten. 1 met DNA met mhr-rep en polini 4 race en een aerox zonder kappen met dikke setup (iig c16 en polini alu cilinder..) Die aerox maakte constant autowheelies. En wat zat erop? Een kleine turk van een jaar of 13 ofzo, zonder helm, petje op en maar wijs doen en maar wijs doen dat ie autowheelies maakte.. en dan ook sprinten over de weg waar enorm veel scholieren fietsen enzo.. ook beiden zonder helm..
 
Originally posted by *EmankciN*
Ik vind met een t-shirt rijden al pijn doen aan m'n armen als er beesten tegenaan vliegen als ik met 70 rij :p

met t-shirt is ook niet slim.. maar beter dan zonder helm. En ik vind een helm er eigenlijk best stoer uitzien, vooral als je een beetje een mooie hebt. Vandaag gingen er 2 gasten bij ons op school sprinten. 1 met DNA met mhr-rep en polini 4 race en een aerox zonder kappen met dikke setup (iig c16 en polini alu cilinder..) Die aerox maakte constant autowheelies. En wat zat erop? Een kleine turk van een jaar of 13 ofzo, zonder helm, petje op en maar wijs doen en maar wijs doen dat ie autowheelies maakte.. en dan ook sprinten over de weg waar enorm veel scholieren fietsen enzo.. ook beiden zonder helm..



Kijk en nu heb je ook gelijk. Dat slaat ook nergens op. Patsen omdat je geen helm draagt, voor dat soort mensen hoop ik ook dat hete ens goed mis gaat :) Good 4 Them
 
Tja , raak met 5 km/h een scherp iets , en het kan ook einde verhaal zijn

40 km/h op een stomp iets ,sja , kweenie
Je kunt het zowiezo niet zeggen denk k , maja
 
ik denk trouwens dat men hier uit moet gaan van de weg en niet moet gaan redeneren of het iets stomps is of iets scherps.. als je gewoon met je hoofd op de weg valt, ga daar van uit...
 
Nee, openschuren tot op het bot... Lekker boeiend dan... Als mijn gezicht tot op het bot openligt, kan die barst in m'n schedel er ook nog wel bij...

Vandaar dat ik dus altijd een helm opzet...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Nee, openschuren tot op het bot... Lekker boeiend dan... Als mijn gezicht tot op het bot openligt, kan die barst in m'n schedel er ook nog wel bij...

Vandaar dat ik dus altijd een helm opzet...

:)
 
Ik ga voor de 25, is al behoorlijk hard om met die snelheid op het asfalt te klappen maar denk dat je schedel het wel kan hebben over andere schade niet te spreken.
Ik doe zo en zo altijd een helm op zonder rijden vind ik bijzonder irriterend want ik krijg er super traan ogen van.
 
Back
Top