membraam mina hor

Dan doe je het niet.... eigenwijs op zijn tijd ....

Scheeld maar 1,5 pk winst wat je kwijtraakt zonder standaard membraan op de beta van TINO
 
Wat ik dan niet begrijp; waarom maken de heren van Malossi en Polini uberhaupt dan zo'n dingen als het toch geen vermogenswinst oplevert :?
 
Originally posted by Laurens
Wat ik dan niet begrijp; waarom maken de heren van Malossi en Polini uberhaupt dan zo'n dingen als het toch geen vermogenswinst oplevert :?

Daar is maar 1 simpele en voor de hand liggende oplossing voor...
Het verkoopt, en dat is alles waar het Polini/Malossi om te doen is.
 
Idd, maar dan vindt ik het geen stijl, je maakt toch TUNINGS onderdelen, geen vervangingsonderdelen die niks helpen en alleen maar geld opleveren.
Maja misschien komt er ooit nog eens een membraan dat wel goed is :)
 
Op sommige scoots werkt een malossi membraan wel in het voordeel...testen testen testen...

btw, Aeroxracing46: Doe ff niet zo wijs...
 
het enige is dat als je originele klepjes(dus de stalen)kapot gaan er toch een flinke verwoesting plaats vindt in je blok.
daarom monteer ik altijd de carbon kleppen,als ze stuk gaan is het niet schadelijk(versplinterd)
 
Op de ark was malossi geel gewoon veel beter, polini had ook goeie klepjes qua vermogen maar die spetterden zo kapot geloof ik.
En er zijn meer mensen die terug naar std membraan zijn gegaan..
 
Originally posted by jeffreyrovaart
het enige is dat als je originele klepjes(dus de stalen)kapot gaan er toch een flinke verwoesting plaats vindt in je blok.

Ik zelf mocht me gelukkig prijzen met een plaatje waar 20% vanaf gebroken was en geen schade heeft veroorzaakt aan cilinder en/of krukas. :)
 
SJeez, Alsof de discussie ging over welk membraan het beste was.

De clue is op minarelli: doe is de rest en als je helemaal klaar bent (en duizenden nuttig besteedde credits verder), dan kun je eens een ander membraantje gaan testen.
 
Back
Top