This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Ik denk ook niet dat er zo'n opstand komt tegen die allochtonen (lees, de irritante). Maar als het gaat gebeuren weet ik zeker dat ik op de 1e rij sta.
 

Het komt vanzelf , dan zullen ze het wel merken dat ze te ver zijn gegaan en voelen ze ff hoe het voeld om door een groep aangepakt te worden

Ps : Ownage avatar :W
 

Sorry Twan, maar dit is toch wel zo kortzichtig gedacht.

Al die Probleem jongeren zijn vaak al 2e of 3e generatie kinderen. Oftwel ze zijn gewoon Nederlanders. Zij zijn hier geboren maar hun vader/opa niet. Je KUNT ze dus helemaal niet uitzetten.

Probleem is dat die gasten buitenshuis opgroeien in de Nederlandse en Westerse maatschappij, maar binnenshuis regeert nog altijd de Marrokkaanse cultuur en de Islam godsdienst. Die gasten zitten tussen twee culturen in en pikken het beste van die twee culturen er tussen uit. Werkt niet en wekt behoorlijke agressie op bij Nederlanders.
 
Zoals in Zwitserland en Oostenrijk


Heb je binnen 2,5 jaar geen vast inkomen/onderdak EN ben je niet met de wet in aanraking geweest...mag je blijven

Anders moet je split...
 
kheb het vroeger ook wellis gehad was ik 8 jaar en bij ons op het strandje wat steentjes in het water aant gooie
komt er opeens een groep asielzoekers naar me toe ikke helemaal alleen 5 man om me heen van een jaar of 16 die je aan het bedreigen zijn voor NIKS, kwas een klein mannetje van 8 jaar dus wat doe je ga je gillen om hulp komt er iemand aangerend rennen ze hard weg :S En dat is al 9 jaar geleden en nog weet ik het :S

Mja ik heb zelf ook indoneschise mensen in de familie en dat zijn echt werkende en toffe mensen gewoon mja is gewoon een grote groep NL en buitenlanders die NL gewoon aan het verzieken zijn
 
Originally posted by HondaCr
ze hebben het erover om een christelijke kerk in MAROKKO te planten... wat heeft een turk er dan mee te maken? volgens mij denken veel mensen dat turken/marrokos/antillianen/moluks allemaal t zelfde zijn... BULLSHIT

Ik beschouw ze idd als 1.

Omdat ze zich niet aan de regels kunnen houden.

En dat is juist het punt, hier in rotterdam word er weer een tering grote moskee gezet. Zodat het nog een beroerdere stad word.

Maar als wij dat zou vragen als we een christelijke kerk in 1 van de grootste steden van marokko mogen zetten was het antwoord: NEE.
 
Laten we een bommenleggroep vormen om aanslagen te plegen op die moskeeen :/

De regering kennende, gebeurt er voorlopig nog nix onder het mom van bezuinigingen..
 

dat bedoel ik nou, zeg dan gewoon niets! ik gedraag me normaal! en over regels gesprokken ik weet niet maar iedereen overtreed de regels vriend!
 
Wat ook de fuck is: De maroc's zijn nederlanders, maar voelen zich nog 100% marokkaans.. Dat is hun probleem! Waarom schelden ze hun "eigen medelanders" uit voor kaaskop? Ze zijn het in feite zelf ook?

Maroc's die zich niet nederlands voelen zijn het figuurlijk ook niet... jammer dat je ze niet op dat feit het land uit kan sturen
 

idd je hebt gelijk!! het ijn uiteindelijk nederlanders. ze kennen het marokaanse cultuur niet goed, ze weten niet hoe mensen in maroko leven.

p.s. ik vind het jammer dat er niet een normale marokaan hier op het forum is om goed hierop te reageren!!
 
Originally posted by THa GiLeRa WuN

p.s. ik vind het jammer dat er niet een normale marokaan hier op het forum is om goed hierop te reageren!!

Waarom André? Wat zou ik moeten zeggen als Marrokanen, gaan lopen zeggen wat voor tering klootzakken die Nederlandse neo-nazi's zijn? Ik zou ze groot gelijk geven.

Een goede Marrokaan (en ja, die ken ik ook zat) keurt die groep waar wij het over hebben net zo hard af als wij.
 
het is gewoon zo, je heb goede buitenlanders en slechte buitenlanders.

de slechte hoor je altijd al van ver afkomen, die ezggen dat van je bent racist enzo. en dan komen ze met heel de famillie op je af, behalve als je je voordoet alof je niet bang bent dan zullen ze niet komen. maar dan gaan ze hun woede terug op iemand anders afwerken.

ook als je even gaat rekenen. ze zeggen het zijn altijd de marokannen die benadeeld worden. hoe zou het komen BVB 20% van de bevolking is buitenlands (maroc of turk) en 80% Nederlandserd en in heel het land is er geweldpleging met 70% buitenlanders en 30% Nederlanders, het is gewoon zo: ze zijn gemaakt om te vechten

ook als je een discussie met ze wilt aangaan, of ze ontwijken de vraag of ze weerleggen het totaal naast het onderwerp 8P

je moet rekenen 5 miljoen marokanen uit de wereld ... de andere dag zijn er 3 miljoen terug ... je vraagt je af van waar ze blijven komen ...
 
Last edited:
Originally posted by cb-dude

ik vind gewoon alle bruine WEG alle wegen van hier tot daar bombarderen ... maja dan vinden ze hoogstwaarschijnlijk toch nog een wegeltje

jongetje, jongetje, jongetje....Ga jij eens fijn in je boxje spelen.

Het feit dat wij hier discussieren over Marrokaanse probleem groepen. Geeft jou GEEN vrij baan tot het uiten van deze walgelijke rasistische opmerking :| Hoe hoog is je IQ? zeker net zo hoog als de middag tempratuur van vandaag?
 

lol! idd houd je domme reacties voor je!
 


ik wil gewoon zeggen daarmee dat het gene nut heeft om ze allemaal terug te sturen ze komen toch weer terug en iedereen terugsturen kan toch niet er zijn hier marokanen die hardwerken en een gezin hebben die geen problemen veroorzaakt voor die heb ik BEGRIP
 
Originally posted by THa GiLeRa WuN
dat bedoel ik nou, zeg dan gewoon niets! ik gedraag me normaal! en over regels gesprokken ik weet niet maar iedereen overtreed de regels vriend!



Jouw reacties komen opgefockt over.....

Hoe oud ben je eig? 16 ofzo...