This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!



Zo hoort het, maar in ons tolerante suckland moeten we weer per se de grootste moskee van Europa hebben. Ik kan me best voorstellen dat ze een moskee willen, maar laat daar eerst maar een tijdje goed gedrag tegenover staan.
 
ik heb speciaal de hele topic doorgelezen. ik irriteer me matteloos aan bepaalde personen hier op het forum die hier hebben gereageerd! ik hoor BUITENLANDERS dit BUITENLANDERS dat. ik ben portugees ennuh hoe vaak heeft bijv meneer mendophir of last of iets gehoord over portugezen??? nou??? d8 het al niet!! dus roep dan ook niet BUITENLANDERS. je moet wel onderscheid maken aan wie eigenlijk de stakkers zijn!!

dat hangt onder andere van de buurt waar je in woont. ik woon in uithoorn en wij hebben last van marokannen. dan zeg ik kk marokanen, al woon je dus in tilburg zoals ik lees hebben ze daar last van antiliaanen.

en dat ik dit soort gasten wel over 1 kam scheer is omdat meer dan de helft van die bepaalde bevolking dus die onzin uithaalt!!

net als onze halfturkse vriend al zei dat de turkse mensen steeds minder met dat soort onzin bezig houd. met turken heb ik idd geen problemen mee!! toffe mensen over het algemeen!

verder gaan mensen maar eens in amsterdam ofzo lopen kijken hoeveel NEDERLANDERS de zelfde onzin uit halen!!!

er zijn hier ook bepaalde mensen op het forum die ook dat stomme straat taal spreken, zelfs op het forum typen!! OOK HEEL ERG FOUT!!!

nederlanders komen idd vaak heel zwak over en lopen vaak bij buitenlanders en gedragen ze zich op hun manier om er bij te horen!!

al lopen nou die nederlanders tussen de buitenlanders en zich gewoon goed nederlands gedragen dan zijn het goede gasten maar vaak gebeurd dat niet!

ik vind dat veel problemen schuld van nederlanders zelf zijn!! al waren nou niet zo tolerant was dit niet zo uit de hand gelopen!

mensen leven in illusie werelden, ze kijken te veel tv en nemen commercielle kut rap te serieus!!

dus ik hoop dat bij de volgende reply's ook een beetje nagedacht word over wat ze uberhaud zeggen!! ipv al dat domme geblaat van sommige mensen!!
 
Last edited:

Degenen die heel de dag op straat hangen,dealen,mishandelen enz. lachen die jongens die elke dag naar school gaan hard uit...
Dat is mijn eigen ervaring.

Er moeten gewoon strenge opvangshuizen komen zoals in amerika.Dan zeg je natuurlijk "Dat kost veel geld" , maar als we nou eens kappen met al die zinloze projectjes in probleemwijken dan is er daar genoeg geld voor.
 

Ik weet nog wel een stukje braakliggend terrein in de buurt van Westerbork waar wat opvang geregeld kan worden


(Grapje, niet b00s worden)
 
Originally posted by FuNCkY
Maar der zijn ook genoeg coole buitenlanders het is net wat voor vriende ze hebben

Dit vind ik zo'n vreemde stelling... Ff denken; dus iemands gedrag vloeit voort uit z'n vrienden... Draai dat eens om? Iemands vrienden vloeien voor uit z'n gedrag!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dit vind ik zo'n vreemde stelling... Ff denken; dus iemands gedrag vloeit voort uit z'n vrienden... Draai dat eens om? Iemands vrienden vloeien voor uit z'n gedrag!

Idd het is altijd "hij heeft slechte vrienden".Dat wordt over heel de groep gezegt,iedereen heeft slechte vrienden.....iedereen is gewoon fout bezig,ze stoken elkaar op dus zijn allemaal "een slechte vriend".
 
 
Originally posted by Bas@Area
Degenen die heel de dag op straat hangen,dealen,mishandelen enz. lachen die jongens die elke dag naar school gaan hard uit...
Dat is mijn eigen ervaring.

Ik hoop nog harder in mijn vuistje te lachen, als 1 van die gastjes over 10 jaar full-time mijn stoep loopt te vegen... Maar door de liefdadigheid van de regering, en het toelaten van criminaliteit op grote schaal zie ik dit niet zo gauw gebeuren :|

Hoewel zélfs de regering het probleem ziet tegenwoordig...
 
antw voor bartje!

TURKEN HOOR JE MIJ OOK NIET OVER... IK HEB GEEN TURKSE VRIENDEN, MAAR IK HEB ER OOK GEEN LAST VAN...

dat is goed dat je geen last van turken hebt, maar er zijn mensen hier op het forum die hier gereageerd hebben die alleen maar a-buitenlander blaat loopt te verkondigen

ACH, EEN HEEL KLEIN AANDEEL NEDERLANDERS ZIJN OOK FOUT...

toch wel iets meer als heel klein deel, ik heb afgelopen zondag met voetbal ook al gezeik gehad met nederlanders die d8en dat ez de man waren ofzo omdat ze met buitenlanders in de team zitten ofzo

DAT WIGGER-GEDRAG VIND IK 1 VAN DE MEEST GARE ONTWIKKELINGEN VAN DE AFGELOPEN 10 JAAR... VAN DIE MENSEN DIE WERKELIJK DE MOEITE NEMEN OM HET AGGRESSIEVER EN BOVENDIEN ZEER GEBREKKIGE TAALTJE VAN DAT VOLK OVER TE NEMEN...

ja wigger gedrag :S is idd fout maar ik bedoel niet alleen wiggers! ook nederlanders die als marokannen gedragen! mensen moeten gewoon hun zelf blijven in wat voor groep dan ook!!

ANDRE, WAT HEEFT DAT ERMEE TE MAKEN?

nou dat mensen denken dat ze stoer zijn! dat mensen stelen om dat ze denken dat het zo moet!! mensen horen op tv/muziek dat ze pistolen moeten hebben, dat ze moeten stelen zo zijn ze de " gansgstah shit" zoals ik het altijd zeg!!
 
Originally posted by THa GiLeRa WuN
ik vind dat veel problemen schuld van nederlanders zelf zijn!! al waren nou niet zo tolerant was dit niet zo uit de hand gelopen!


my ass dus he, als ik iemand iedere dag in elkaar trap en afpers, dan is dat niet mijn fout, dan is dat zijn fout omdat hij dat accepteert, komop hee, das bs.
 
Het is in Nederland gewoon niet meer veilig om in je eigen land over straat heen te lopen , dan kan je wel gaan reageren dat het niet zo is...maar het is dus wel zow

Ik zag iemand typen over dat maroc ventje in de botsauto's , hij zal ws. wel een paar broers/neven langs de kant hebben staan want eigenlijk zijn maroc's super pussy's...

Je zal ze NOOOOIT alleen tegen 2 Nederlanders zien ofso , altijd 2 maroc's tegen 1 Nederlander.
Als je zoiets ziet gebeuren moet je gelijk die Nederlander helpen want zo kan het gewoon niet langer!

Als de regering er niks aandoet moeten de slachtoffers er zelf maar wat aan doen , dan maar eigen rechter spelen.

Je maakt het zo vaak mee in bijvoorbeeld discotheken , er loopt zown patser ventje tegen je aan , en ipv dat je je excuses maakt begint ie je gelijk uit te schelden en al die ongein...
Je kan er wel tegen in gaan maar dan? allebei een blauw oog en als je naar buiten gaat en je bent net uit het zich van de discotheek word je neer gestoken...

Als het zo doorgaat schaamt half Nederland zich over 10 jaar voor zn eigen land...
 
Grappig detail, kennis van me werkt bij de politie. Er wordt ze verzocht om niet helemaal vrij te geven welk percentage van de misdrijven door allochtonen zijn gepleegd, want dat zou beter zijn voor de maatschappelijke orde. Het zegt alweer genoeg lijkt me
 

Ow, daarom luister ik nooit naar die troep
 
Originally posted by Kasteel
my ass dus he, als ik iemand iedere dag in elkaar trap en afpers, dan is dat niet mijn fout, dan is dat zijn fout omdat hij dat accepteert, komop hee, das bs.

zo bedoel ik het niet! k bedoel dat de nederlanders het zelf tot zover hebben laten komen! er had allang actie ondernomen moeten worden! dat haat ik, mensen reageren alleen als het erg word of al gebeurd is! soms moeten r dingen van te voren gezien worden er van te voren al op gereageerd worden!!
 

Pappie van gf is ook pliesie, en heb daar weleens van gehoord jah
 

Als je van tevoren reageert, wordt dat in hokje "discriminatie" geplaatst, Andre
 

Linkse politiek he
 
Je hoort iedereen tegewoordig mensen roepen `er komen veel racisten bij` of `racisme groeit snel` maar als sommige buitenlanders zich zo gaan gedrag vind ik het niet gek.

Bij een vriend van mij in de buurt kan zijn moeder s,avonds de
hond niet eens uitlaten of ze heeft al een groepje marrokanen/turken achter zich aan.
Dan kan ik hetwelbegrijpen dat mensen sommige groepen buitenlanders gaan haten.

Ik denk alleen dat het aan de culturen ligt want ik zie hier ook veel chinesen maar daar heb ik nooit last van en je hoort maar zelden dat een groep chinesen iemand hebben lastiggevallen.

Verder wat een die groep marrokkanen in Amsterdam hebben
gedaan met die verzorgingshuis hebben gedaan vind ik al helemaal triest die lui zouden ze moeten ophangen.