This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

nee ik ben 12! :|

ennuh houd er maar gelijk over op anders krijg je gezeik!
nogmaals meld wat als je ook wat nuttigs te vertellen hebt!
 
euhs ja mijn verhaal:

als eerste, het land Turkije zelf is top.. Ik heb nog nooit zulke aardige mensen meegemaakt. Mn pa en ik zitten vaak op de vrachtwagen voor een vrachtje naar Turkije, kom je daar. Je hebt honger, zoekt een restaurantje op en je gaat uiteindelijk weg zonder te betalen omdat het simpelweg van de eigenaares niet hoevt omdat je al zon lange reis achter de rug hebt. Hun zeggen ook, de turken en al ander rotzooi wat in nederland rond hobbelt gewoon standaard bergturken zijn..

Turken die alleen maar ruzie zoeken en alles proberen naar hun doen en weten te maken. Wat hun doen is goed, wat jij doet is fout en moet gestraft worden op wat manier dan ook. De echte turken dus, die in het land zelf wonen heb ik geen problemen mee.

Dit is niet omdat ik de turkse bevolking wil beschermen want ik heb zelf eerlijk gezegd.. (misschien wel een vooroordeel) echt een tiefes scheit hekel aan dat soort lui wat denkt dat ze de bink zijn en alles mogen doen.

Ik ben zelf 4x overvallen en tja door buitenlanders, duh.. En 1x neergestoken met een mes.. Kwam er goed vanaf, maar de gevolgen erna zijn echt fout. Je word zooo ontzettend boos als je dit hebt meegemaakt en weer zon "bink" door de stad ziet lopen. Dat je hem bijna op dat moment hem al helemaal de tiefes in wil slaan..

want het is ook zo met discotheken, ram jij zon bink eerst voordattie wat gedaan heeft maar wel zit uit te dagen.. Dan denken hun ja het is jouw fout want jij mepte me en ik deed nix..

Maar zou je dat niet doen zoudie 5 min. later wel iemand wat aandoen op wat voor manier dan ook. Turken , marrokanen en al da andere grut moet gewoon eens goed inzien dat ze vooral :

1) Niet in hun eigen land zijn en ook wel degelijk rekening mogen houden met ons Nederlanders.

2) Dat ze eindelijk is respect krijgen voor alle mensen in dit land en ze gewoon in hun waarde laten.

3) Dat ze dit ook eens doorgeven aan hun kinderen en niet gelijk al opvoeden met de gedachten: "nederlanders zijn slecht"

Ik heb een paar turkse vrienden die wel normaal kunnen doen, en die er ook normaal mee bezig zijn en gelukkig wel respect voor ons kunnen hebben. Maar daarentegen heb ik ook vrienden waarvan word gezegd dat ze fout zijn: Lonsdale gasten..

Deze jongens zijn echt niet fout, het is alleen het zelfde als de turken. Heeft 1 van deze gasten ruzie, en een andere lonsdale gast ziet et, springtie bij.. Wat wij nederlanders niet doen, maar de turken wel. Er word altijd gezegd dat Lonsdale gasten turken/negers/marrokanen en al da andere grut haten, maar das dus echt niet waar. Deze gasten hebben geen vooroordeel over turken, maar denken net zoals de meeste nederlanders alleen durfen het te uiten op een manier van kleding.

Vaak als je een paar lonsdale gasten door de stad ziet lopen lopen de turken er toch wel omheen met zoiets van.. euh *bangheid*. Terwijl een lonsdale gast NIX zal doen als die een turk neger whatevah zag lopen. Het is wel zo, als de turk/marrokaan of iets anders ruzie maken. Dat ze niet te beroerd zijn om weg te lopen en te negeren, maar dat ze er WEL opafstappen en hun eens ff total loss meppen. De gedachte dood in een steegje laten liggen wat eerder vermeld was maakt hun ook niet uit..

En jeremy, veel sterkte kerel. En tog blijven oppassen, want je weet et nooit cker met dat soort volk..

Krzje
 
Originally posted by THa GiLeRa WuN
nee ik ben 12! :|

ennuh houd er maar gelijk over op anders krijg je gezeik!
nogmaals meld wat als je ook wat nuttigs te vertellen hebt!

No offence, maar leer je eigen eens te beheersen op een forum.

Zo krijg je alleen maar een negatieve indruk, hier.

Toen ik zo jong was als jouw reageerde ik ook altijd opgefockt op forum's daarom ben ik ook een keer hard gebanned, niet op dit forum overigens.


Jij probeert de status van de marokannen turken whatever omhoog te halen, maar dat lukt je nooit omdat als eerste genoeg mensen op dit forum negatieve ervaringen met zo'n mensen hebben gehad.

En dat jij een vriendelijke jongen bent, wil nog niet zeggen dat die anderen dat ook allemaal zijn.

Krzje: wat jij zegt klopt, in turkije zijn de mensen gewoon aardig, de mensen daar zeggen ook wel ooit dat de slechte mensen hier en naar andere landen gaan, en daar alleen de beste overblijven.
 
Hmzz, weinig loze reply's hier, en veel gemeenschappelijke punten, maar ja, hoe kon het ook anders.

Op internet is ook een forum voor marokkanen op www.maroc.nl

Ook Nederlanders hebben zich daar aangemeld, en als er weer iets in het nieuw is geweest over geweld of andere onregelmatigheden mbt marokkanen, dan posten die Nederlanders dat daar.

En wat gebeurt er ? De Marokkanen reageren als volgt:

"Het is weer enorm overdreven? "
"Die daders vertegenwoordigen MIJ toch niet, wat moet ik ermee?"
"Ik heb het toch niet gedaan, zeur niet!"

Enige topic in de subgroep 'verantwoordelijkheid' waarop flink gereplyed wordt is ook wel grappig: Versier tips voor marokkaanse jongens.

Nee ... met kritiek ben je daar niet aan het juiste adres. Mjah ik blijf t allemaal raar vinden, wat er allemaal gebeurt. Op mijn werk zeer veel turken en marokkanen en kan er goed mee overweg.
 


Boi, als er iemand hier rustig is het The Gilera Wun wel...

irl hartstikke flexe gast...+ het feit dat het bij mij overkomt dat je serieus gelooft dat hij 12 is ?
 

9||6

Dit zijn echt mijn woorden gewoon!
 
Originally posted by Vassago
Boi, als er iemand hier rustig is het The Gilera Wun wel...

irl hartstikke flexe gast...+ het feit dat het bij mij overkomt dat je serieus gelooft dat hij 12 is ?

Wij hebben beiden the gilera wun wel eens irl gezien. En daarom weten we dat het een relaxte gast is. Maar als iemand hem nog nooit gezien heeft kan ik best begrijpen dat the gilera wun beetje agressief overkomt qua posting.

Dit vindt ik vrij logisch, want wij hebben het steeds over buitenlanders, en omdat hij zelf uit Portugal komt voelt hij zich aangesproken...logisch toch. Kap gewoon in ieder geval met zeiken op elkaar, anders wordt dit topic weer gesloten.
 
voor ik zover komt twan nu weer wat minder fel over. en twan i ben 18

verder ik heb ook heel erg wat tegen marokannen, ik wil gewoon ook dat de nederlandse jongeren ook een stukje zelfvertrouwen hebben! maar ik wil ook niet dat alle buitenlanders over 1 kam geschoren word!! ik ben portugees, ben wel in amsterdam geboren, maar er stroomt portugees bloed van binnen! ik heb respect voor iedereen, maar ik vind vaak van mensen die zich als "nazi's" gedragen, vaak dom en niet nadenken over wat ze zeggen! wat marokannen betreft, tjah het zijn gewoon respectlose mensen. ik weet wie het zijn, ik leef elke dag met ze, school, buiten, voetbal what ever!

maar goed no hard feelings allemaal!! duurt weer ff voordat ik thuis ben en dan kan ik verder met discusseren!
 
ben ook voor 3 weken terug in elkaar geslagen, niet 2 tegen 1 maar 20 tegen 1 (woonwagenkamp). Nog wel gelukt gehad, gebroken neus enzo, net niet neergestoken. En heb me goed kunnen verdedigen anders had ik hier niet meer gestaan
 

Woonwagen kamp is idd erg.

Een meidje in mijn dorp had een keer ruzie met een andere meidje van het kamp, volgende dag stond heel dat kamp voor dat huis :| :| :|
 
mja, 't zijn niet bepaald lieverdjes.

En dan nog, stonden ze met 5/6 man op m'n hoofd in te trappen, komt een ouwe vent van 40/50 neemt aanloopje en probeerd m'n hoofd in de kruising te trappen.

Echt geen verstand die gasten, maar van de zomer (ik weet waar ze altijd staan in de zomer) ga ik er ook ff een keertje langs. Dan mogen ze 20 tegen 20.
 

Wat had je dan gedaan?
 
kwam zo'n snotneusje op een scooter ons tegemoet rijden (ik was met een meisje) zegt ie van ja je gooit eikels op me enzo. Dus ik zeg kijk eens omhoog. Toen reed ie weg en schold nog kankerlijer ofzo, dus wij lopen door, had ie in dat kamp gezegd dat ik hem geslagen had

En toen stond er opeens 20 man voor m'n neus. Politie werd gebeld, die heeft me toen naar't ziekenhuis gebracht en nu zit er een "flexteam" op ofzo (wtf dat is week niet)
 
Ben net terug van het politieburo, heb daar aangifte gedaan voor mishandeling. Toen ik de agent vertelde hoe die jongen heete en waar hij ongeveer woonden zei de hoofdagent: is het een indisch type?
ik: ja
agent: dan weet ik al wie jij bvedoeld 8)
De zaak gaat nu naar de rechecheurs(ofzo iets) die gaan met de zaak verder uitzoeken omdat het een bekende is. Moet ook langs komen om foto`s te bekijken of hij er tussen zit. Mocht de nu nog verdachte het ook daadwerkelijk zijn dan word hij gearessteerd.
Hem word dan:
Mishandeling in vereniging ART 300 LID 1 SR en
Mishandeling in vereniging ART 47 LID 1 AFH/SUB 1 SR
Toe gelegt oftewel voorkomen een een straf van tussen de 2 maanden tot/ 3 jaar gevangenis.



 

AMEN!
dat is cker zo, heb nog nooit zohard werkende mensen gezien als in alanya, ben je verdwaald vraag je de weg, jongen stap in de auto en ze brengen je naar je hotel wil je geld geven nee nee hoeft niet.. en inderdaad mensen die hierzitten zijn berggeiten
 
beter voor je dat er nu wat gebeurd. ik hoop dat hij dan wel een langere straf krijgt, want ik zie het al gebeuren dat hij na 2 maanden weer vrij rondloopt en hetzelfde onzin uithaald. mischien zelfs jou weer gaat opzoeken!
 
Ik wacht echt op de eerste 2 of 3 van die lui die op mijn afkomen en me zo proberen te pakken, die gaan dus echt flink naar de tering.
Maar ze zullen niet echt snel op mij afkomen omdat ik 1.93 ben en niet de smalste, zo slim zijn ze dan ook wel weer zoals al eerder gezegd..
 

ik ben 1:89 en weeg 100 kilo
zit al 1.5 jaar op sportschool
en heb best gekweekte armen
maar een klap van achteren is laf:| ......