meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

JeremY

Well-Known Member
Ik loop rond 21:30 met me vriendin de tram uit richting haar huis. Een stukkie verder lopen 1 surinamer/indisch type en een marokkaan. Ze begonnen me vriendin uit te schelden voor kanker lelijkerd, kanker slet, kanker hoer, je moeder is een hoer. Dus ik kijk ze aan van: wat is jou probleem. Toen kwamen ze naar ons te gelopen, ik werd vrijwel direcht bij me keel gegrepen door die surinamer/indisch type en hij kneep me keel dicht. Ik wou uitzelf verdedeging hem een klap op ze gezicht geven. Toen ik uithaalde kreeg ik van achter me rug een klap boven op me me slaap/oog van die marokkaan. Ik was op dat moment een paar sec weg en ik riep BEL DE POLITIE!! toen hoorde ik die marokkaan alleen nog zeggen kom snel want de tram komt er aan, en ze rende weg de tram in.

Me neef is met me broer en pa mijn opkomen halen en we zijn nog gaan zoeken, aangezien ik weet wat zijn naam is en in welke wijk hij woont. Maar ze waren natuurlijk allang gevlogen.
Ik wou eerst geen aangifte doen maar ga morgen toch maar naar de politie om aangifte te doen.
Sta te koken van woeden.... maar wat doe je er tegen......

Wil verder ook gaan ruzies uitlokken maar is wel stom toevallig dat het er weer 2 van buitelandse afkomst zijn. Wil verder geen racist zijn want me beste vrienden zijn buitenlands.

Me neus en oog doen redelijk pijn en zijn dik, maar zal morgen nog wel erger dik en blauw zijn :(

p.s. het is gebeurd in Den Haag bezuidenhout, stuiyvensantstraat tramhalte van lijn 2 voor de bekende

oog.jpg

oog2.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Hoezo zinloos geweld? Slaat natuurlijk nergens op wat die gasten doen... Voor zulke scumbag neem ik altijd knive mee... Als ze met ze 2en op me af komen en mn keel dichtknijpen heb ik echt geen moeite meer mee om mn mes te trekken... (en ja.. heb ut al eerder gedaan, en nee, ben er nog steeds niet trots op, maar helaas voel ik me soms niet veilig hier)
 
Gewoon TE erg...

Het escaleert hier in Nederland binnenkort nog een x met probleemjongeren [Marokkanen/Antilianen] want steeds meer mensen in Nederland begint het echt beu te worden...

Je moet nog blij zijn dat ze je niet hardstikke de vernieling hebben geslagen... Mijn nekhaar gaat recht overeind staan van dit soort verhalen :|

Beterschap, en ik hoop dat de daders ook een flink beschadigd worden [dat ze geestelijk al flink toegetakeld zijn, lijkt me duidelijk, zoiets bedenk je toch niet]...
 
Tja, zoals je zelf al zegt zijn het WEER buitenlanders. Mijns inziens geen toeval, mja, daar zal ik niet verder op in gaan.

Best kut voor je, alleen had je je op zich slimmer kunnen gedragen, dwz, laat ze lekker schreeuwen, en als je er dan toch op in gaat, moet je ervan uit gaan dat het ruzie wordt, en de eerste klap uitdelen :)

Mja, das allemaal achteraf gelul, bottom line is dat het suckt...
 
Ik kan er weinig over zeggen. Ik hoor het gewoon te vaak. Dit is weer van een van de zoveelste kansloze acties die er op een dag gebeuren. Het lijkt wel alsof het steeds vaker voor gaat komen. Sterkte in ieder geval.

Ik houd zelf als stelregel, zorg dat je de eerste bent die bepaald of er iemand op de grond gaat liggen. Ik heb er zelf ook van geleerd. Sommige mensen kennen geen grenzen. Voor je het weet lig je met een mes in je rug op de grond.

Iedereen ziet dat het idd weer buitenlanders zijn die hoofdrol spelen in deze gebeurtenis, trek _voor jezelf_ een conclusie. Maar houd please het topic rustig...
 
dood aan die kenkerhufters ..., ik zou idd maar eens aangifte gaan doen ja, mishandeling staat toch best wel wat op ...

Voor de anti-rasistische moraalridders onder ons even oortjes dicht ...

Het zijn ALWEER buitenlanders, het begint me zo onderhand best de keel uit te komen, steeds als je ditsoort dingen hoort gaat het over personen die uit het buitenland afkomstig zijn, ik denk dat dit geen toeval is,

just my 2 cents
 
Tis jammer dat de meeste criminele buitenlanders gewoon hier zijn geboren en niet meer kunnen worden uitgezet.

Let wel op: tis een klein deel wat het verpest voor de rest! Maar in A'dam zijn van de 1500 criminele jongeren 1200 marokkaans... Je kan dan zeggen wat je wil, maar tis wel een feit!

Deze kwestie met buitenlanders gaat zo erg escaleren de komende jaren... de nederlandse bevolking gaan binnenkort vol in de aanval tegen deze klootzakken denk ik...! <hoop ik>
 
weet ik...

ANyway ... je ziet het nu al he in rotterdam tegen de antilliaanse jongeren ... ik walg van ze serieus. Ik mag dan in de crimineelste stad van nederland wonen (Tilburg) dat wil nog niet zeggen dat ik me laat onderdrukken door een stel hufters die het voor iedereen moeilijk probeert te maken. Misschien maar eens het grote buitenlanderstopic openen ofzo, waarin we vrijuit kunnen spreken over dingen die we meegemaakt hebben... Nederland pikt dit niet langer, en dat zal wel gaan blijken in de komende jaren ...

Just another 2 cents
 
de kranten staan er dagelijks vol mee he, met marokkanen die onrust stoken in wijken enz..... Het is gewoon kut volk en dat zal altijd zo blijven. Heb niks tegen buitenlanders want een paar maten van mij zijn ook buitelander, zelfs asiel zoeker en is hier om een goede reden en is totaal niet crimineel of wat dan ook.

Nederland moet gewoon wat doen anders gaat het helemaal FOUT. Die gasten moeten zich leren beheersen !!
 
Originally posted by mendophir
dood aan die kenkerhufters ..., ik zou idd maar eens aangifte gaan doen ja, mishandeling staat toch best wel wat op ...

Voor de anti-rasistische moraalridders onder ons even oortjes dicht ...

Het zijn ALWEER buitenlanders, het begint me zo onderhand best de keel uit te komen, steeds als je ditsoort dingen hoort gaat het over personen die uit het buitenland afkomstig zijn, ik denk dat dit geen toeval is,


tjah hoef er niks aan toe te voegen...


toevallig zijn het weer die import lui...
 
het is ook beter om nooit te reageren op die mafkezen als je alleen bent. Ik weet dat het moeilijk is als ze je vriendin uitschelden maar je kan niks beginnen in je eentje.

sterkte verder
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Iedereen denkt er hetzelfde over... Alleen mag je nix zeggen, want het zijn "vooroordelen" :r

En zeg je er iets over krijg je: 1 of een mes tussen je ribben, of 2: zo'n moraalridderige buitenlanderneuker achter je aan, als ik wil zeggen dat het me de keel uitkomt dat deze dingen gebeuren in mijn land dan zeg ik dat en dan moet ik dat mogen zeggen... maar als ik zeg dat ditsoort dingen gebeuren in mijn land door mensen die hier te 'gast' zijn dan is het ineens fout en ben ik weer een racist...

6 cents already and counting ...
 
Pas geleden liep ik achter een paar van die trendy geklede gastjes aan @station... Gaan ze op alle meisjes zitten schreeuwen, en van die gare-zoengeluiden zitten maken, en op ramen van coupes slaan enzo... Ik heb 3 reacties gezien van de dames;

1. Walging
2. Haat
3. Afgunst

Goed zo, mannen! :|
 
Je hoort het idd steeds vaker, en ook al ben ik absoluut geen racist en ken ik genoeg aardig marokanen.. Het zijn toch weer de buitenlanders en je kan er weinig aan doen of van zeggen of je bent al racist.. Van de week begonnen me ouders zelf al van: "het zijn toch weer die buitenlandse mannetjes he" terwijl die toch niet echt veel verhalen horen over vechtpartijen etc. behalve wat in de krant staat.. En als je aangifte doet dan is het vaak nog maar de vraag of de politie er iets aan doet! :(

Sterkte iig
 
yup, en ik vind dus echt dat wij er dus zeker wel wat tegen mogen doen! (net als bas, eigen rechter)
90% van die buitenlanders (bepaalde groep) denkt namelijk: "ze doen toch nix terug, laffe nederlanders, wij zijn sterker blabla"
jammer dan, dan steek je maar iemand neer met een mes, ze doen het zelf ook...
(btw kvind het irritant dat iedereen altijd racistisch wordt genoemd die zulke dingen zegt, want no way dat ik dus onze marrokaan bedoel die iedere ochtend keurig de krant bezorgt)
 
Mijn pa begint er onderhand ook goed ziek van te worden, vooral toen een gastje van nog geen 14 met een stel vriendjes hem belachelijk maakten @ winkel en mijn pa steeds uitmaakten voor ouwe kankeropa ... Sorry maar ik zou ze eigenhandig met hun hele familie terugschoppen naar dat kankerland van ze ...

En ja ik kan me hier uiterst kwaad over maken ...

8 cents ...
 
Back
Top