JeremY
Well-Known Member
Ik loop rond 21:30 met me vriendin de tram uit richting haar huis. Een stukkie verder lopen 1 surinamer/indisch type en een marokkaan. Ze begonnen me vriendin uit te schelden voor kanker lelijkerd, kanker slet, kanker hoer, je moeder is een hoer. Dus ik kijk ze aan van: wat is jou probleem. Toen kwamen ze naar ons te gelopen, ik werd vrijwel direcht bij me keel gegrepen door die surinamer/indisch type en hij kneep me keel dicht. Ik wou uitzelf verdedeging hem een klap op ze gezicht geven. Toen ik uithaalde kreeg ik van achter me rug een klap boven op me me slaap/oog van die marokkaan. Ik was op dat moment een paar sec weg en ik riep BEL DE POLITIE!! toen hoorde ik die marokkaan alleen nog zeggen kom snel want de tram komt er aan, en ze rende weg de tram in.
Me neef is met me broer en pa mijn opkomen halen en we zijn nog gaan zoeken, aangezien ik weet wat zijn naam is en in welke wijk hij woont. Maar ze waren natuurlijk allang gevlogen.
Ik wou eerst geen aangifte doen maar ga morgen toch maar naar de politie om aangifte te doen.
Sta te koken van woeden.... maar wat doe je er tegen......
Wil verder ook gaan ruzies uitlokken maar is wel stom toevallig dat het er weer 2 van buitelandse afkomst zijn. Wil verder geen racist zijn want me beste vrienden zijn buitenlands.
Me neus en oog doen redelijk pijn en zijn dik, maar zal morgen nog wel erger dik en blauw zijn
p.s. het is gebeurd in Den Haag bezuidenhout, stuiyvensantstraat tramhalte van lijn 2 voor de bekende
Me neef is met me broer en pa mijn opkomen halen en we zijn nog gaan zoeken, aangezien ik weet wat zijn naam is en in welke wijk hij woont. Maar ze waren natuurlijk allang gevlogen.
Ik wou eerst geen aangifte doen maar ga morgen toch maar naar de politie om aangifte te doen.
Sta te koken van woeden.... maar wat doe je er tegen......
Wil verder ook gaan ruzies uitlokken maar is wel stom toevallig dat het er weer 2 van buitelandse afkomst zijn. Wil verder geen racist zijn want me beste vrienden zijn buitenlands.
Me neus en oog doen redelijk pijn en zijn dik, maar zal morgen nog wel erger dik en blauw zijn
p.s. het is gebeurd in Den Haag bezuidenhout, stuiyvensantstraat tramhalte van lijn 2 voor de bekende