Mega Probleem

Me2

Well-Known Member
Ik zet dit er neer voor vriend van mij want die heeft geen account,

Setup:

Neo's
DR70 Revolution (getuned)
17,5mm sproeier 90
hebo vario 3,2gram rollen
hebo koppeling
stnd krukas
ixil twinner
bougie 8 R
Stnd luchtfilter

Probleem:
Hij heeft nieuwe cilinder van Revolution DR70 AC, de scooter deed het maar start nu niet meer ongeveer 2uur later, we hebben de stationair schoerf al geprobeert, de luchtschroef al geprobeert, de bougie vonkt, er zitten geen krassen in de cilinder, alleen zat er wel veel olie op de kop. Alleen de kabels van het dashboard zijn niet aangesloten omdat er een racestuur op zit maar dit was ook al toen die wel starte.
 
Advertisement - register to remove this

Hij is idd weggebracht dus kan eigenlijk dicht ;), maar jij bent niet te n00b maar hij geeft liever geld uit :S maar zou het eerder zelf oplossen,, suc niels ;) aka nielzmeister
 
Als je een te rijk mengsel hebt, dan kan je "bougiekleur" zwart worden en dan heeft hij vaak minder zin om te starten of enige kick te geven :p.
 
kaj meteor said:
Het zou goed kunnen zijn (heb 3 neossen gehad) dat je de benzine stroom even op gang moet helpen, door het vacuum slangetje van je carb te trekken en er even hard aan te zuigen terwijl je de scooter aankickt. Heb dit probleem elke keer gehad toen ik carb. had verwisseld van mij neossen, dan zuigt hij gewoonweg niet genoeg lucht in in de tank, waardoor een ook geen benzine uit stroomt. Gewooon even kei hard aan het slangetje zuigen terwijl je kicked, dan moet er genoeg beznine in je vlotterbak stromen en zal de scooter als het goed is zo starten.

kun je miss ff foto posten? heb namelijk zelfde hiero, en weet zo niet waar ik aan moet zuigen (heb het nog steeds over de scoot he :p)

alvast bedankt
 
Back
Top