Mega vaag.

Roel's Typhoon

Well-Known Member
Heej,

De scoot van een vriend avn mij is echt mega vaag, als je een paar keertjes kickt loopt ie eindelijk. Maar zodra je een paar keer gas geeft valt ie helemaal weg. dit gebeurt ook als je hem laat lopen en dan van de standaard haalt.

Heb vandaag cilinder, carb. en der gelijke ff na gekeken maar daar leek me niks mis mee.

Heeft iemand van jullie misschien een idee want als ie hem weg moet brengen kost dat veel geld.

Hoor het wel
Mzzl
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Roel's Typhoon
Heej,

De scoot van een vriend avn mij is echt mega vaag, als je een paar keertjes kickt loopt ie eindelijk. Maar zodra je een paar keer gas geeft valt ie helemaal weg. dit gebeurt ook als je hem laat lopen en dan van de standaard haalt.

Heb vandaag cilinder, carb. en der gelijke ff na gekeken maar daar leek me niks mis mee.

Heeft iemand van jullie misschien een idee want als ie hem weg moet brengen kost dat veel geld.

Hoor het wel
Mzzl

Als het Jeroen's scooter is; draai er a.u.b. een kleinere spr. in :)
 
kan dus alles zijn maar bij mij was het het membraan die plaatjes bleven open staan. Bij 2 andere die ik ken met jou probleem was zo'n plaatje afgescheurd. zou ik zeker ff naar kijken.
 
Back
Top