Mega Meeting Heerlen, 28 augustus '05

Status
Not open for further replies.
Om even wat recht te zetten:

Ik vond Lelystad WEL geslaagd, ik probeerde gwn ff een voorbeeld te vertellen. want probeer het maar eens na te doen...

Waubuh said:
efsane: "ik bedoel al die kamplui en andere kansloze volk"
Was je der vorig jaar? Zoja, dan kan je me alleen maar 100% gelijk geven. En jah! Ik had het over vorig jaar en niet dit jaar, maar heb zo m'n vermoedens....!

Het maakt niet uit wat er vorig jaar gebeurt is.

Het gaat erom dat jullie mensen in hokjes plaatsen.

En ik vond het vorig jaar wel gezellig.

Zeik gewoon allemaal niet zo!! Als je niet wilt komen door wat voor reden ook, hou dan gewoon je bek dicht en kom gewoon lekker niet. Dan is iedereen blij. Ik vond het vorig jaar ook klote geregeld, mja k ga gewoon kijken mischien is het nu beter geregeld. Zo niet ben ik zo weer weg

Waubuh said:
Het maakt niet uit wat er vorig jaar gebeurt is.

Het gaat erom dat jullie mensen in hokjes plaatsen.

En ik vond het vorig jaar wel gezellig.

Mensen in hokjes plaatsen is menselijk.. Bovendien is er vorig jaar vanalles gebeurD... :rolleyes:

Andatura said:
Mensen in hokjes plaatsen is menselijk.. Bovendien is er vorig jaar vanalles gebeurD... :rolleyes:

Fouten maken toch ook? ;)

Laten we het hier maar bij laten, dan is de rest van de Registered Usertjes ook weer blij.

Andatura said:

Hou gewoon je bek dicht!! :L je komt toch niet... dus zeur niet..
Mag ik wel grote bek hebben?, ik ben geen registered user.. :rolleyes:

Meer info: (ook over entreekaarten)
http://scootxtreme.nl/index.php?cat=28aug05&page=begin
of http://forum.scootxtreme.nl/index.php?showtopic=7001

Entreekaarten:
De entreekaarten kosten slechts 10 euro per stuk.

De tickets zijn o.a. verkrijgbaar bij:
- NKscootercenter, De weggebekker 29, Heerlen, 045-5211828
- Skihut Heerlen, Wilhelminaplein 20-22, Heerlen centrum
- EPC Sittard, Dr Nolenslaan 111-c1 (industrie terein)
- Scooter Repaircenter Heerlen
- Inktstation Heerlen
- Studio Janssen, kruisstraat 62 stein

Tever weg, of geen zin om zelf je ticket op te halen? Dan kun je ook het geld overmaken, of in een envelop opsturen, dan krijg je direct je entreekaartje thuisgestuurd. Vergeet in beide gevallen niet je naam en adres te vermelden!

Het bedrag overmaken kan naar: SNS bankrekeningnr. 865841039
Het bedrag versturen per post kan naar: Potgieterstraat 21, 6416 SM, Heerlen

Als je het zeker wilt weten:

Voor vragen kun je altijd bellen naar 06-17354300 of e-mailen naar info@scootxtreme.nl

Ik ben zelf namelijk geen organisator ;)

Maar ik denk wel dat ze nog kaartjes aan de poort zullen verkopen als het niet uitverkocht is.

sinister said:
Hou gewoon je bek dicht!! :L je komt toch niet... dus zeur niet..
Mag ik wel grote bek hebben?, ik ben geen registered user.. :rolleyes:

We voeren gewoon een discussie, het is 't een tegen 't ander, en dan moet jij gewoon je kansloze commentaar voor je houden, als je niks zinnigs te vertellen hebt.. :|

Last edited:
Ferreltje said:
dus geen deurverkoop? dan ben ik er niet.
ik denk het wel hoor, op voorhand zeggen ze van niet. Maar ik denk dat er wel wat overschiet van de 3500! Net als bij lelystad :)

Als de NRG loopt ben ik ook wel aanwezig denks.. Anders heb ik niet zo'n zin, even kijken welke lieve memberts er nog meer gaan :)

Status
Not open for further replies.
Back