Mega Meeting Heerlen, 28 augustus '05

Status
Not open for further replies.
mag ik ook vragen waarom alleen jonnie do gaat stunten??
waarom niet weer een wedstrijd tussen meerderen...
verder lijkt het me wel leuk.

burning fly said:
no offence maar wel een rare rede om te stoppen met die scooterzooi

zeg toch, een van de redenen.. waren zeker nog meer redenen, maar die doen dr effe niet toe... wil gewoon niks te maken hebben met kansloos volk

en die meeting gaat zeeeeer zeker weer kansloos volk aantrekken

Last edited:
DennisB said:
zeg toch, een van de redenen.. waren zeker nog meer redenen, maar die doen dr effe niet toe... wil gewoon niks te maken hebben met kansloos volk

Dat is bij elke meeting zo :rolleyes:

RemcoV said:
Dat is bij elke meeting zo :rolleyes:

mwa, niet alle meetings ;)
maar heerlen spant de kroon kwa kansloos volk

zal verder niet meer reageren op dit topic, en wens iedereen die naar de meeting gaat een mooie dag toe

aju ;)

Razma said:
euh... er stond dat er vorig jaar 3200 man was... dus echt niet...
Eerst zeiden ze al 5000 etc, maar dat kan dus echt niet gewoon.

idd, waar hadde ze die mensen moeten laten allemaal:P weinig plek daar, maar was zeker tof, en wordt dit jaar alleen maar leuker denks:) heb al kaartje gekocht @ lely:W

Xearo said:
beter verander je het in " Embytuig meeting 2005" :|

Uhm.. sjah, Ik heb niks tegen Emby of EPC, (marco & roufs zijn goeie gasten) maar ik moet zeggen, dat de aanhang tijdens Lelystad wel "een beetje" hardhorend waren.

Als er buiten het terrein niet gereden mocht worden, mochten zij dat blijkbaar wel...:X.

DennisB said:

En dat is dus ook de reden, waarom ik minder op meetings zal verschijnen. De hobby is leuk, maar ik vermaak me ook wel met de Koopmans-crew onder elkaar @ Waddinxveen.... :rolleyes:

viselic said:
die meeting heeft toch nix temaken met EPC? er staat toch NK scootercenter of niet
Inderdaad... Xeoro heeft het over de aanhang :)

Heyz.

ik kom zeker weten.

alleen ff kijken of de polini evo70 setup dan af is.

Maar we zien ons daar wel.

LaterZZ...

Xearo said:
beter verander je het in " Embytuig meeting 2005" :|

waar slaat dat op. embytuig.

buiten de poort werd er ook gereden door andere gasten. de organisatie zei aand e poort van jullie mogen in die straat vlammen. er stonder zeker 50 mensne bij de poort omdat niemand had kunnen sporinten vanwege die keuring,

en van wege dat luidrugtig. als jij op een lely wat 2 jaar geduurd heeft om 12 uur wilt gaan slapen, moet je maar oordopjes insteken. die van helmond hadden tot later de muziek aan + om half 7 sochtends ging ie opnieuw aan. dus als je naats hun gelegen had was je nog eerder wakker.

nu weer ontopic

Question about the entrycards

I am from Germany /Aachen and I wanted to ask If i only can buy the entrycards @ the enumerated shops or also at the box-office / Entry?

big-t said:
waar slaat dat op. embytuig.

buiten de poort werd er ook gereden door andere gasten. de organisatie zei aand e poort van jullie mogen in die straat vlammen. er stonder zeker 50 mensne bij de poort omdat niemand had kunnen sporinten vanwege die keuring,

en van wege dat luidrugtig. als jij op een lely wat 2 jaar geduurd heeft om 12 uur wilt gaan slapen, moet je maar oordopjes insteken. die van helmond hadden tot later de muziek aan + om half 7 sochtends ging ie opnieuw aan. dus als je naats hun gelegen had was je nog eerder wakker.

nu weer ontopic

Amen 9||6 ...! Heb er verder geen woorden aan vuil te maken.

Behalve: Sander je hebt zelf de poort open gegooit, dus niet achteraf gaan zeiken +pippi+ !

Ik kom even heen gereden.
Maar lijkt me verstandiger op mijn roxje thuis te laten. Om hem heel te houden voor Speelmansplaten :rolleyes:

Maar ik ben der wel :)

Status
Not open for further replies.
Back