Acuity Mega Scooter Event 13/08

Had gisteren echt geen zin om foto's te maken maar na aandringen van Björn toch maar een aantal pics gemaakt.
Wel veel van dezelfde scooters maarja..

DSC_0038.jpg


DSC_0044.jpg


DSC_0053.jpg


DSC_0055.jpg


DSC_0056.jpg


DSC_0057.jpg


DSC_0058.jpg


DSC_0060.jpg


DSC_0061.jpg


DSC_0064.jpg


DSC_0068.jpg


DSC_0070.jpg


DSC_0073.jpg


DSC_0074.jpg


DSC_0075.jpg


DSC_0076.jpg


DSC_0079.jpg


DSC_0080.jpg


DSC_0081.jpg


DSC_0082.jpg


DSC_0084.jpg


DSC_0087.jpg


DSC_0093.jpg


DSC_0095.jpg


DSC_0098.jpg


DSC_0099.jpg


DSC_0106.jpg


DSC_0108.jpg


DSC_0109.jpg


Dat was het al.

Grtz Hans
 
Ik ben dus ook weer thuis, na een uurtje in het ziekenhuis hebben ze me daar ontslagen.
Voor mij was het echt een leuke dag, veel mensen gemeet aan de keuring. S'morgens nog een competitie WC trekken gehouden :vaag: (Bjorn, Thyske, Kristof en ik).
Verder met het opbouwen enz viel alles goed mee. Ik wou natuurlijk mijn power ook eens laten zien. 2x gereden op de rechterbaan, dus ik dacht; links een proberen.

Wat dus GOED misging. Ik maakte een goede start, tot dat ik in een putje reed + erna over een heuvel. Zelf weet ik niet hoe het gebeurd is. Maar het voorwiel kwam van de grond, waardoor ik mezelf heb willen corrigeren. Maar dat is slecht uitgedraaid.
De scooter is onder me uit geslaan, zelf ben ik 4-5 x overkop gegaan en tientalle meters verder door geschoven. De scooter zag ik van me wegschuiven. Gelukkig heeft dat ding niet te veel schade. Evenals mezelf, enkele serieuze diepe schaafwonden en een bezeerde schouder.

Ook wil ik enkele mensen HARD bedanken, degene die mijn spullen samen hebben gezocht en alles ingeladen. Idem voor Els en Ronhy en de rest van de ABC crew.

Ook hard bedankt Bjorn, om mee te gaan naar het ziekenhuis.
 
ruben ook al onderuit gegaan bij de finish.
Hopelijk gebeurt dit niet vaker. Straks gaat het een keer echt goed mis !
beterschap/sterkte ruben. Wees maar blij dat je er nog zo goed van af bent gekomen.
 
now ik vond het helemaal niet fijn. de plaats waar je moest staan kon ik nooit vinden. En reactietijd van 2 sec. blijk dat je al half door het rood kon rijden. doe mijn maar gewoon oldschool lampen
 
vond het een goede meeting magt zeker vaste waarde worden spijtig da ik heel de dag heb liggen te kutten aan scoot en ik laatste sprint nog een vastloper heb gereden. maar ja volgend jaar st ik weer aan de meet misschien met nieuwe sprinter . spijtig van reuben en heb er ook de hekel aan dat ze geen respect hebben getoont voor zijn valpartij. reuben laat die wonden maar snel genezen greetz
 
gister een leuke dag gehad.

alleen niet zoveel gesprint,vond de drempel/verhoging maar niks zo vlak voor het eind.
en mijn runnertje liet me een beetje in de steek ;(

dus toen maar lekker 3 / 3.5 liter opgeknalt in het "warmrijgedeelte". :)
 
Last edited:
Volgens mij reed de sonic 5.28.. weet dit niet zeker (zei spasta)

idd en ik ben dan op de 2de plaats beland
kan er ni aan uit
 
skinny said:
Volgens mij reed de sonic 5.28.. weet dit niet zeker (zei spasta)

idd en ik ben dan op de 2de plaats beland
kan er ni aan uit

Zoals ik al in dit topic uitgelegd heb:

Ze hebben de tijd binnen een bepaalde tijdsperiode genomen als 'competitie tijden'.
De tijden die gezegd werden tijdens de uitreiking waren ook niet bij iedereen de snelste tijden van de dag.

Bij mij zeiden ze dus 5.38 terwijl ik een keer 5.32 gereden heb.
Daarom zette ik er ook bij dat ik er gemengde gevoelens bij had.

Je scooter knalt idd als een debiel, sprinten moeten we nog een aantal keer herhalen.
 
Vond het een leuke meeting..het weer zat gelukkig mee..jammer van die hobbel...maarja voor de rest vond ik het een geslaagde meeting..onze zuider buren zijn goed bezig ;)
heb nog een tweede plaats op de testbank kunnen veroveren met 21,8 en een 1ste plaats in super special met een tijd van 5.17 dus dat zat wel goed...tot de next meeting....greetzzzz
 
Nou wil ik toch eens weten hoe iedereen erbij komt dat rico(EPC beta) een T versie van de speed cilinder heeft, terwijl hij een EPC getunede speed heeft

Denken jullie dat door de hoge pk score??? of iets anders???

Mzzls
Stefan
 
Back
Top