Mega Meeting Heerlen, 28 augustus '05

Status
Not open for further replies.
Mensen die het begrijpen houden wijs hun mond en grinniken zachtjes.. Mensen die het er niet mee eens zijn kunnen zichzelf hoogstwaarschijnlijk incalculeren.. Ik denk met Xearo mee, zal misschien wel aanwezig zijn..

burning fly said:
Mensen wat heeft dit met heerlen te maken????
Volgens mij is er een ander topic hiervoor.
Toch?

Idd hier heeft hij gelijk in.
Houd het ook gescheiden aub!

ik wil op zich wel komen met mun rox, maar kun je niet gewoon kaartjes aan de deur kopen? aan dit forum te zien word het nog niet zo druk. en waar heeft iedereen het over tuig??? moet ik bang zijn dat mun scooter der aan gaat ofzo:O (ben vorig jaar nie gweest)

*edit* en sprinten met startsysteem????? tijdswaarneming???

Last edited:
big-t said:
waar slaat dat op. embytuig.

buiten de poort werd er ook gereden door andere gasten. de organisatie zei aand e poort van jullie mogen in die straat vlammen. er stonder zeker 50 mensne bij de poort omdat niemand had kunnen sporinten vanwege die keuring,

en van wege dat luidrugtig. als jij op een lely wat 2 jaar geduurd heeft om 12 uur wilt gaan slapen, moet je maar oordopjes insteken. die van helmond hadden tot later de muziek aan + om half 7 sochtends ging ie opnieuw aan. dus als je naats hun gelegen had was je nog eerder wakker.

nu weer ontopic

ja wij zijn een geval apart :D:D:D

Ik ben waarschijnlijk dit keer ook eens een keer aanwezig. Ga wel even over nadenken, maar is wel een grote kans dat ik ook ga kijken.

DennisB said:
vorig jaar was het kut, en dit jaar wordt het ook weer kut... :)
locatie is volgens mij nog hetzelfde, veel te klein, en veel te veel kansloos volk

die meeting was een van de redenen waarom ik ben gestopt met die scooterzooi

en zoals maik al zegt, ik kom ook niet :)

Is het echt zo dat het superdruk gaat worden? Als dat zo is dan hou ik die 10euro wel liever in me zak als er toch niet veel te zien valt en er alleen maar mensen voor je voeten lopen.

MinaRallyLC said:
en er alleen maar mensen voor je voeten lopen.

Vervang dat " mensen" maar door rapaille of geteisem en je hebt een beetje een idee wat voor volk er komt. Ik snap goed dat mensen een slecht beeld hebben van scooterrijdend Nedeland.

Last edited:
dr zal veel volk op af komen, aangezien hier niet veel "legale" meetings zijn
en dat volk wat erop afkomt denkt dat ze echt de man zijn, gewoon te kansloos voor woorden...

DennisB said:
en dat volk wat erop afkomt denkt dat ze echt de man zijn, gewoon te kansloos voor woorden...

+ralf+

DennisB said:
idd! Vorig jaar was het echt zo klote, ik bedoel al die kamplui en andere kansloze volk. Hele tijd wheelies trekken tussen het volk enz...
Ik zie wel of ik aanwezig ben, met of zonder scooter, tegen die tijd is die wel klaar. Hangt ervan af wie allemaal gaat...

Een meeting moet wel heel klote zijn geweest om zoveel mensen een jaar ernaar nog zo zwaar pissig te hebben :) Genoeg reden voor mij om te zeggen
Dikke vinger appetjoow...

Niet aanwezig :)

Stelletje zeilige kortzichtige apen...

De meeting is nog niet eens geweest en nu zitten jullie al te zeuren dat er veel "kampers" zullen komen. En ook al komen er veel "kampers", zij zijn ook gewoon mensen en ook scooterliefhebber.

En als jullie een beetje navraag had gedaan over de meeting dan haden jullie gehoord dat de drempel weg wordt gehaald, en ook de "arena" (het ronde stuk waar iedereen door elkaar reed) zal er dit jaar niet zijn.

En als jullie zo asociaal zijn dat jullie nog niet eens met "andere" mensen op een meeting kunnen rondlopen dan moet je maar lekker wegblijven en je mond dicht houden.

Wij zullen er zeker zijn.
~Waubuh

Weer een Registered User met een grote mond, wat typisch toch :rolleyes:

- Wie heeft het over kampers?
- Wie zegt dat wij niet met anderen kúnnen rondlopen, willen is iets anders..
- Dat tuig is ook scooterliefhebbend, maar weet het meestal goed te verkloten?
- Ik laat het hier even bij, je begrijpt me wel..

Waubuh said:
Stelletje zeilige kortzichtige apen...

De meeting is nog niet eens geweest en nu zitten jullie al te zeuren dat er veel "kampers" zullen komen. En ook al komen er veel "kampers", zij zijn ook gewoon mensen en ook scooterliefhebber.

En als jullie een beetje navraag had gedaan over de meeting dan haden jullie gehoord dat de drempel weg wordt gehaald, en ook de "arena" (het ronde stuk waar iedereen door elkaar reed) zal er dit jaar niet zijn.

En als jullie zo asociaal zijn dat jullie nog niet eens met "andere" mensen op een meeting willen rondlopen dan moet je maar lekker wegblijven en je mond dicht houden.

Wij zullen er zeker zijn.
~Waubuh

Even aangepast voor Andatura, die natuurlijk weer even erbij moest zeggen dat ik "maar" Registered User ben, en dat van die grote mond klopt ook niet echt, maar ja daar zullen we maar niet over doorgaan, iedereen heeft zijn eigen (lage) tolerantiegrens.

- Wie heeft het over kampers?
efsane: "ik bedoel al die kamplui en andere kansloze volk"
Xearo: "Vervang dat " mensen" maar door rapaille of geteisem" en "beter verander je het in " Embytuig meeting 2005" "

- Dat tuig is ook scooterliefhebbend, maar weet het meestal goed te verkloten?
Samen met alle negers en inwoners van Spijkenisse zeker?
Ja, dat was sarcastisch bedoeld. Denk eens buiten jouw hokjes.

- Ik laat het hier even bij, je begrijpt me wel..
Wij begrijpen elkaar ;)

Juist,

Ik ben vorig jaar daar geweest met de "EPC Crew" en vond het hendig vet... was goed weer, NIET TE DRUK rondom kon er gewoon gelopen worden, de stuntshow was wel vet, okeej als er dan een ding misgaat zoals "de drempel" kun je er ook andere dingen erbij halen zoals: te druk, slecht geregeld, Mensen die je schijnbaar liever niet daar hebt enz. enz. ja als ik het zo wil spelen vond ik lelystad nog slechter geregeld, je moet na 1 negatieve ervaring niet gelijk zeggen dat het klote was enz. enz. dadelijk komen er minder mensen omdat jij het "klote" vond, dit zou ik egt jammer vinden want probeer maar eens een meeting hier in de buurt te organiseren... ik wens je veel suc6...

dus samenvattend: Alsjeblieft je mening zeggen prima, maar stamp de meeting aub niet de grond in.

Dankuw....

Status
Not open for further replies.
Back