meeting waddinxveen gemeente werkt mee

Status
Not open for further replies.
B

bobdebouwert

Guest
Heey gasten k heb bericht gehad van de gemeente en zij zijn mogelijk berijd meet te werken met een scootermeeting op het coenecoop terein.

Mogelijk heb ik sponsers nodig aangezien het aleen mag worden gehouden als het VERZEKERT is.
Ik ga nog informeren wat dit gaat kosten.
De vergunning ben ik berijd zelf tebetalen.

Maar heb wel een suggestie nodig voor:
programa (of niet)
wat te doen
Wanneer (het belang rijkst)
En hoeveel er ongeveer komen.(wil de gemeente weten)
en heb een paar xsteme Scoots nodig die komen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil best wel (mee) organisatie doen van een legale meeting hier maar wat wil de gemeente verzekerd zien?

evenmentenverzekering?
 
Het hele evendement een WA- verzekering
en ze willen de presiesen plaats weten van de meeting.
 
zo'n verzekering heeft een prijskaartje van +/- 500/600 euro


__________________
*back in bussiness... *

Zoooooooooooo pffffffff 1 probleem meer
 
Toe maar! Tof dat je je hiervoor inzet!
Ik ben benieuwd hoever je gaat komen, want die 500/600 euro is niet niks natuurlijk.
 
Legale meeting = stands van shops om te verkopen = sponsoring?
5€ inkom vragen? Hou je ook gelijk de kansloze figuren die alleen maar komen om wat doelloos rond te rijden op een afstand en DAAR ben ik echt wel bereid voor om te betalen...

Is maar een ideetje...
Natuurlijk ben ik ter plaatse als het zo ver is :p
 
Ik kom ook zeker met mijn (zeer snelle) sonic en een paar vrienden van mij komen ook zeker mee als het door zou gaan (ook nog een paar zeer brute scoots). Ook wij zijn wel bereid om daar wat voor te betalen.
 
Originally posted by Karoshi
Legale meeting = stands van shops om te verkopen = sponsoring?
5€ inkom vragen? Hou je ook gelijk de kansloze figuren die alleen maar komen om wat doelloos rond te rijden op een afstand en DAAR ben ik echt wel bereid voor om te betalen...

Is maar een ideetje...
Natuurlijk ben ik ter plaatse als het zo ver is :p

is wel een goed id dat betalen!

Ik ben er dan ook sowieso
 
En hoe wilde je dat betalen dan doen, hekken huren? en half coenecoop afzetten? Verder uiteraard vet dat er meer legale meetings komen:)
 
entree vragen is niet reeel. Dat betekent namelijk dat je ook hekken / beveiliging enz moet nemen. En dat gaat je ws meer kosten dan opbrengen. En zie je het al voor je dat (ook al is het een deel van) coenecoop afgesloten word? ik niet...

dus je gaat t echt uit sponsoren moeten halen.. of iets anders
 
entree is in princiepe wel goed iedee, maar zoals hilly zij: dan moet je alles afgaan zetten...
ik kom iig wel met nog een paar gasten:)
 
t probleem is dat je niet zomaar iets kan afzetten daar,er wonen namelijk ook mensen op de coenekoop en ik denk dat die best wel link worden als ze ineens niet meer weg of niet makkelijk thuis komen
 
Originally posted by jeffreyrovaart
t probleem is dat je niet zomaar iets kan afzetten daar,er wonen namelijk ook mensen op de coenekoop en ik denk dat die best wel link worden als ze ineens niet meer weg of niet makkelijk thuis komen

Gelukkig kunnen ze wel weg als het terrein vol met scooters is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top