This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meeting organiseren in zeeland

Originally posted by Razma
ProMotor doet de organisatie van de race in Wemeldinge voor de SOBW

Ik heb ze al gemaild btw :*

promotor organiseert wel meerde evenemeten ook voor
Bmw motor club enz enz..

maar vroeger woonde de oprichters nog bij mij op het dorp m
maar ze zijn heelaas vorig jaar om het leven gekomen bij een motor ongeluk:'(

maar inne wat heb jij bTw naar hun gemaild dan...?

De vraag of het misschien een idee was wat samen te doen
testbank, custom show ofzo

... ik heb al een antwoord binnen btw, dat we even geduld moeten hebben tot de vergadering binnenkort

Originally posted by Razma
De vraag of het misschien een idee was wat samen te doen
testbank, custom show ofzo

... ik heb al een antwoord binnen btw, dat we even geduld moeten hebben tot de vergadering binnenkort

das mooi dan w8ten we af...

gewoon kijken wat het wordt
ik vind wemeldinge altijd wel gezellig.. enkel jammer dat er zoveel sjako's rondrijden

je gaat naar zn wouten hok en vraagt het aan en meteen met een glimlach of ze die dag geen controles uit willen voeren !!!

net op ik Zo gezellig Ben enrico

achaj sjako's blijf je sowieso overal halen..
maar ja hier in het zeeuswe land wel weer overdrevenvele :S

dit zou uiteraard zeer leuk zijn, btw wij zijn hier in zeeuws vlaanderen ook al beetje bezig met een legale meeting te organiseren, meer info volgt nog.

inne leuk dat je je hiervoor inzet :W

Liefst niet in zeeuws-vlaanderen, oke das voor de belgen leuk maar het wordt dan erg slecht bereikbaar voor de rest van nederland,... doe mij maar op walcheren of noordelijker

ik stel gewoon voor om een grote meeting op te zetten voor in maart april mei ofzo.. als het weer weer wat beter wordt... wat minder koud!! dan komen der ckr ook veel meer!!

der moet een bank zijn op de meeting
een kraampje, met snacks en wat te drinken oid..
veel ruimte...
sponsors zoeken die een meeting willen ondersteunen..

als er nog meer ideeen zijn hoor ik het wel.

ik probeer nu een meeting grootschaals neer te zetten. daar gaat veel tijd in zitten. en daarom vraag ik hierbij mensen die samen met mij der echt voor gaan zorgen dat het op touw wordt gezet.

greetz,

MM-RACING

tis maar een beetje stilletjes de laatste tijd op deze thread...

zijn er dan helemaal geen mensen meer die meedenken? mijn scoot staat nu heel ff aan de kant.. dus ja, het enige wat me nu een beetje bezig houdt is een meeting organiseren.

een plek heb ik al denk ik.. met een kraampje benk bezig. en binnenkort ga ik wat op papier zetten en uitdelen zodat ik ongeveer weet hoeveel mensen er geinteresseerd zijn en daadwerkelijk willen en gaan komen.. anders schiet het nog niet echt op he.

dus bij deze voor de mensen die willen komen stuur mij ff een pmtje.. dan zet ik je naam en scoot in mn computer in een database en die mensen krijgen dan wekelijks tot aan de meeting een pmtje met de aantal, de scoots en eventueel voor liefhebbers de setups van diverse scoots en dergelijke...

alles is bespreekbaar dus gooi het maar in de groep, alle ideeen zijn welkom.

GREETZ...

MM-RACING

Begin eerst maar eens met een heel goed plan op papier te zetten en dan een vergunning aan te vragen bij de desbetreffende gemeente.. 90% kans dat je dat niet lukt dus dan hoef je met de rest nog helemaal niet bezig te zijn..

nou als niemand zichj dan wil inzetten of wil helpen en alleen maar zeggen wat ik moet doen om het te verwezenlijken dan stop ik er wel mee....

tis niet anders..

greetz,

mm-racing

Stop je met wat? Was je al begonnen dan.. We geven alleen maar tips hoe je zoiets moet aanpakken aangezien wij daar iets meer ervaring mee hebben... Als jij eenmaal de vergunning hebt wil ik me er best voor inzitten dat is het probleem niet.. Keb er alleen geen vertrouwen in dat die vergunning haalbaar is en daarom ga ik er geen tijd en energie insteken..

Amen 9||6

k denk dat we ook beter kunnen wachten tot dat inne wat hoort van promotor..

en iets bij de race in wemeldinge wat doen ofsow