Originally posted by clingse aerox
bart @ jbh ik ben bekend in zeews vlaanderen , daar zijn echt wel mooie stukjes. ik ben pas naar de gemeente hulst geweest en die vonden het wel een leuk idee alleen ik moest het schriftelijk aan gaan vragen dit is dus wat ik na de winter ga doen want in de winter word het veels te koud volgens mij
Originally posted by clingse aerox
bart @ jbh ik ben bekend in zeews vlaanderen , daar zijn echt wel mooie stukjes. ik ben pas naar de gemeente hulst geweest en die vonden het wel een leuk idee alleen ik moest het schriftelijk aan gaan vragen dit is dus wat ik na de winter ga doen want in de winter word het veels te koud volgens mij
Originally posted by Enrico@nrg
Zeeuws Vlaanderen ben ik juist niet bekend.. Kom uit de omgeving Goes... MAar met een kleine groep vlammende scooters op een verlaten polderweggetje kan er niet zoveel gebeuren or..
En als je met een serieus plan komt bij de gemeente dan zullen ze er misschien anders over denken dan als er een 16 jarig mannetje komt vragen oftie ff een meeting mag houden ergens..
Originally posted by Mol
Als ik jou was zou ik lekker naar de vaste meetings gaan die er zijn en niet de ellende op je kop halen. Er zijn nu een X aantal grotere meetings waarvan meeting Hellevoet bij jou in de buurt is. Zorg gewoon dat je met een vast groepje daarheen gaat ofzo.
Ik denk niet dat dit iets gaat worden zo.
Originally posted by Mol
Er is pas zo'n soort meeting geweest. Check het topic van de listmeeting maar. Zoiets zul je alleen dan zelf in elkaar moeten zetten. De "list" is een selecte groep vrienden waarvan er een hoop een extreme scoot hebben.
Voor zover ik weet kom je verder overal de nrx generatie tegen.
Originally posted by Mol
Ik weet niet wat je bedoelt, maar het zal wel.
Originally posted by mm-racing
als de mensen die willen komen mij ff een pmtje sturen...dan weet ik ook hoeveel mensen nou daadwerkelijk geinteresseerd zijn...en het is idd wel zo ja...als er 1tje komt neemt ie al zn nrx matties mee...dat moeten we natuurlijk niet hebben. Dit keer moeten we gewoon een meeting organiseren voor scoots 50 MHR en hoger. ik zou het liefst zien 70 cc en hoger. dat is gewoon echt het bruutst.
greetz....
MM-racing
Mja, als het legaal is kan iedereen komen natuurlijk maar dat lukt niet zomaar... Verder lijkt een kleine kring me nog het beste ergens in de polder..
Mja, als het legaal is kan iedereen komen natuurlijk maar dat lukt niet zomaar... Verder lijkt een kleine kring me nog het beste ergens in de polder..
Originally posted by Bart@JBH
dat kan zekrz wel in 1 of ander afgelegen polder..
aleen dan moet je het dnek wel heel beperkt houden en onderling gewoon goede afspraken maken....
Originally posted by Mol
Ja, maar wat jij dan bedoelt met een stuk minder.
Waar, wanneer???????
Originally posted by mm-racing
dat lijkt mij ook het beste plan....laten we zeggen een scoot of 10-20...dat is wel zat denk ik....
en ik denk zelfs dat het in borssele een goeie optie is...ik weet niet wie er bekend is in borssele.?? je hebt in borssele een schooltje met een parkeerterrein..ook staat er een JOB...daar staan vaak zat 10 scoots met schakels enzovoort....en als we het dan rustig houden...kunnen we daar gewoon relaxed een meeting houden....ik denk dat het daar wel moet lukken....we kunnen natuurlijk al wat eerder meeten zodat we daar naartoe rijden met zn allen...
greetz....
MM-racing