This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meeting organiseren in zeeland

dat is dan de eerste gemeente die positief reageerd..
en als je gewoon een heel goed plan maakt... ne een paar lokaties uitkiest....
dan moet het opzig wel lukken :W

als de mensen die willen komen mij ff een pmtje sturen...dan weet ik ook hoeveel mensen nou daadwerkelijk geinteresseerd zijn...en het is idd wel zo ja...als er 1tje komt neemt ie al zn nrx matties mee...dat moeten we natuurlijk niet hebben. Dit keer moeten we gewoon een meeting organiseren voor scoots 50 MHR en hoger. ik zou het liefst zien 70 cc en hoger. dat is gewoon echt het bruutst.

greetz....

MM-racing

Valt toch wel mee joh...als de zon lekker schijnt valt het best mee. en een handschoentje en een mutsje is voor mij ook geen probleem als het wegdek maar droog is en lekker rijdt, de zon schijnt, dat er nog es mooie dames aanwezig zijn...dan kan het niet meer stuk. dan heb ik het niet koud hoor. en als het gezelllih is denk je daar ook niet aan toch...

greetz....

MM-racing

Als ik jou was zou ik lekker naar de vaste meetings gaan die er zijn en niet de ellende op je kop halen. Er zijn nu een X aantal grotere meetings waarvan meeting Hellevoet bij jou in de buurt is. Zorg gewoon dat je met een vast groepje daarheen gaat ofzo.
Ik denk niet dat dit iets gaat worden zo.

idd....misschien met een paar serieuse mensen ernaar toe gaan om een dergelijke legale meeting aan te vragen. ik wil dat binnenkort wel gaan doen...misschien zijn er dan nog meer mensen die meegaan? met een paar personen is het misschien ook beter....wat denk je zelf??

tja.....

dat kunnen we ook doen. Voor mij maakt het niet zo veel uit toch. als je maar relaxed bij mekaar bent om elkaars scoots ff te bekijken en natuurlijk het belangrijkste om je eigen scoot te showen.

et zou wel een keer vet zijn om een meeting te houden in zeeland. of in de buurt ervan. maar wanneer is er een grote meeting in nederland?? maar ik ben toch wel een beetje op zoek naar een meeting die een beetje selectief is zeg maar..of dat er is weet ik ook niet...maar in iedergeval....ik wil dus gewoon naar een meeting gaan waar ik geen enkele nrx prut apparaten tegenkom...want daar is een meeting niet voor naar mijn mening.

is er misschien dan zo'n meeting?

Er is pas zo'n soort meeting geweest. Check het topic van de listmeeting maar. Zoiets zul je alleen dan zelf in elkaar moeten zetten. De "list" is een selecte groep vrienden waarvan er een hoop een extreme scoot hebben.
Voor zover ik weet kom je verder overal de nrx generatie tegen.

ja oke......maar dan toch wel een stuk minder hoop ik.....

Ik heb het topic ff doorgelezen, en kom zelf ook uit zeeuws-vlaanderen en was het ook van plan om samen met "clingse aerox" een LEGAALE meeting te organiseren. en voor iedereen die zegt dat ze het hier in zeeland niet toelaten. er is 4 jaar geleden ook een legaale scooter(brommer)sprint gehouden in Hulst ongeveer gelijkbaar met Jubbega. Dus ik denk dat het hier best mogelijk is, ik zou dit wel willen doen naar de wintermaanden omdat het dan ten eerste wat beter weer is. ten tweede dan heeft iedereen de tijd om alles klaar te maken (Heb alleen nog maar een kaal frame staan ) en hebben we ook wat tijd om het te organiseren. Mijn lijkt de beste locatie een van de veerpond tereinen met name die van Perkpolder dit terein ligt afgelegen dus niemand die geluidsoverlast heeft en er ligt goeie asfalt.})

dus als ik kom met een optisch brute scooter maar met een milde setup ben ik niet wekom8P

en wel is nagedacht dat er bijna geen zeeuwen hier op het forum zitten die gewoon wel brute scooters hebben

bart

Mja, als het legaal is kan iedereen komen natuurlijk maar dat lukt niet zomaar... Verder lijkt een kleine kring me nog het beste ergens in de polder..

Originally posted by Enrico@nrg
Mja, als het legaal is kan iedereen komen natuurlijk maar dat lukt niet zomaar... Verder lijkt een kleine kring me nog het beste ergens in de polder..

dat kan zekrz wel in 1 of ander afgelegen polder..

aleen dan moet je het dnek wel heel beperkt houden en onderling gewoon goede afspraken maken....

Originally posted by Enrico@nrg

dat lijkt mij ook het beste plan....laten we zeggen een scoot of 10-20...dat is wel zat denk ik....

en ik denk zelfs dat het in borssele een goeie optie is...ik weet niet wie er bekend is in borssele.?? je hebt in borssele een schooltje met een parkeerterrein..ook staat er een JOB...daar staan vaak zat 10 scoots met schakels enzovoort....en als we het dan rustig houden...kunnen we daar gewoon relaxed een meeting houden....ik denk dat het daar wel moet lukken....we kunnen natuurlijk al wat eerder meeten zodat we daar naartoe rijden met zn allen...

greetz....

MM-racing

Originally posted by Bart@JBH
dat kan zekrz wel in 1 of ander afgelegen polder..

aleen dan moet je het dnek wel heel beperkt houden en onderling gewoon goede afspraken maken....

ckr wel.... zo is het denk ik het beste....van goes naar borssele is het lekker binnendoor....ik weet alleen niet of hier meer mensen mee eens zijn om een meeting in borssele te organiseren...

dus jouw lijkt het slim om het in de bebouwde kom te gaan houden |( :|

dan krijg je echt een hoopgedonder...
dan kan je wel zeggen er staat een JOB maar op zo'n dorpje wonen altijd wel mensen die de politiegaan bellen

beter gewoon op een afgelegenstuk in een polder waar gewoon niemand komt!!!!

bart