Originally posted by Enrico@nrg
Ja idd, dat snap je toch hopelijk zelf ook wel:| .. Zodra het droog is heb je nergens meer last van..
Originally posted by cow and chicken
ik wil ook wel komen met mijn runner met alles van malossi-speed
martijnberg@wanadoo.nl
Originally posted by Bart@JBH
Moet ik Dan nog poetslappen.. voor iedereen mee nemen
kunne we gezellig met z'n alle gaan poetsen..
maar michiel zeur nouw maar niet sow 8P
je rijdt steeds door goes heen net of je scoot dan neit vies wordt
Originally posted by mm-racing
ja misschien wel he!!.. 8) vant weekend is mn scoot klaar!! istie weer gereed om te blazen.. volgens mij ben ik zowat de enige die met 17,3 pk 2 a 3 x per week rij
Originally posted by Enrico@nrg
Jij bent ook 1 van de weinige die een scooter in onderdelen aan Tino geeft.. En hoe vaak heb je al gereden met die 17.3 pk? Ben benieuwd namelijk hoe lang dat dan goed gaat als je vaak rijdt..
Elke week 3 x rijden 8P waarom rij je nu wel en niet op die weg een paar x in de zomer :?Originally posted by mm-racing
ja misschien wel he!!.. 8) vant weekend is mn scoot klaar!! istie weer gereed om te blazen.. volgens mij ben ik zowat de enige die met 17,3 pk 2 a 3 x per week rij
Lol. Hier ook zo'n mannetje. Rijd op straat met een team50 koopmans tuned. Malossi pijp, 19/21DO ofzo. Ding knalt wel aardig, maar ik denk niet dat hij het tot de zomer volhoud. Slijtage enzo let hij niet op volgens mij en warmdraaien al helemaal inetOriginally posted by Bart@JBH
hij heeft 1x top score gehaald van 17,3
en daarna steeds ronde de 16 pk...
Btw hij had die scooter voor het eerst toen net terug
en na 100 Km brak z'n Evo as in 2en8P
dus ik denk dat het niet zo goed gaat..
in middelburg woont ook z'n Knakkert met 15/16 PK oid..
die ook hele dagen rondjes rijdt om strak te doen..
maar dat ding is ook om de week naar de klote
Originally posted by Bart@JBH
dus ik denk dat het niet zo goed gaat..
in middelburg woont ook z'n Knakkert met 15/16 PK oid..
die ook hele dagen rondjes rijdt om strak te doen..
maar dat ding is ook om de week naar de klote
Originally posted by PsychoDude_666
Boy idd, vind zichzelf wel erg stoer. Toen ik evo kreeg heeft hij meteen een c20 enzo gekocht omdat ik anders misschien harder ging ofzo althans dat zei iemand.
Ik weet niet, ik doe gewoon btje voorzichtig met mijn spul, hij had em bv genaaid. Heeft ie nieuwe wand laten dampen. Had t er net opgezet enzo gaat ie wheelies enzo doen, woppa weer genaaid :W
Hij kan wel rijden opzich das dan wel weer mooi