Meeting Ommen.

omdat er nog het een en het ander geregeld moet worden veranderen de tijden ook wel van hoe laat je van de camping af moet en wanneer stunts beginnen, hangt er ook van af hoeveel stuntrijders er komen en hoe lang de shows duren etc.
 
ik lees iets over opgeven voor een bbq, dus je mag niet voor je Eigen tent een bbq aanslingeren of? en een custom show is er ook niet..? word dat nog geregeld of is daar geen tijd voor?

greatz.
 
Custom SR said:
ik lees iets over opgeven voor een bbq, dus je mag niet voor je Eigen tent een bbq aanslingeren of? en een custom show is er ook niet..? word dat nog geregeld of is daar geen tijd voor?

greatz.

op de camping mag je gewoon barbecueen, staat ook gewoon op de site van denneoord d8 ik.
 
ja mag natuurlijk voor je eigen eten zorgen, maar het is denk ik ook wel leuk om met ze allen te gaan bbq'en, je hebt dan nergens zorgen over, maar daar komt nog een forumuliertje voor...
 
k_nien said:
ja mag natuurlijk voor je eigen eten zorgen, maar het is denk ik ook wel leuk om met ze allen te gaan bbq'en, je hebt dan nergens zorgen over, maar daar komt nog een forumuliertje voor...

Denk dat er een hoop mensen zijn die liever met de eigen groep/crew gaan bbq'en. Volgens mij wordt het met zoveel mensen aan 1 bbq alleen maar een chaos. :P
 
als je dit een jaar geleden had geprobeert was het je nooit gelukt hebben wij namelijk ook geprobeert

maar na al de overlast wat wij hebben geproduceert
met 20 +pks door de stad heen knalle politie uitdagen
knalle over de kermis enzovoort
en nu kan het dus in eens wel heeft het toch wat geholpen en nu heb ik mijn scooter niet meer snik snik

maar ben wel van de partij
 
k_nien said:
ik denk als het een suc6 wordt het een jaarlijks terugkomend evenement wordt..


in mijn ogen moet je dan proberen om later van de camping te mogen op zondag, én het sprintgedeelte van de meeting in een groter tijdsbestek te laten plaatsvinden.. hoe je het ook went of keert, hoeveel gezelligheid er ook is, als er niet gebrand kan worden gaan er veel mensen naar huis/blijven thuis

verder zal ik er dit jaar zeker bijzijn, en het word gewoon supert0v 8)!
 
is der al meer duidelijkheid over zondag? en dan vooral over het sprinten?
want een uurtje lijkt mij te weining( niet verkeerd opvatten) want je zult de scooters denk ik wel moeten controleren op remmen etc en zal denk ik ook wel man of 200-300 komen die willen sprinten ( denk ik) en dan heb je aan 1 uur niet zoveel lijkt me:)
als ik der over heen heb gelezen sorry dan
 
Klinkt allemaal wel leuk, terrein lijkt me ook niet verkeerd. Indien mogelijk met werk zal ik er zijn, wss wel met een paar Twentse scooteraars op de passagiersstoelen:)
 
Misschien al eerder gevraagd maar, daginschrijving is zaterdag gewoon mogelijk?( voor de SBO competitie uiteraard).
en zondag is vry sprinten ook zonder licentie?

mvg tim
 
djt-evo-neos said:
Misschien al eerder gevraagd maar, daginschrijving is zaterdag gewoon mogelijk?( voor de SBO competitie uiteraard).
en zondag is vry sprinten ook zonder licentie?

mvg tim


ja daginschrijfingen zijn gewoon mogelijk op beide dagen, alleen zondag is vrije sprint


en update @ beginpost
 
er dient zoizo entrée geld te worden betaald, dus als je eerder aanmeld is de entree goedkoper dit is o.a. vanwege de kosten die de organisatie moet maken
 
Back
Top