Meeting Ommen.

Heb het genoteerd dus zeker weten aanwezig :). Alleen wel jammer dat je geen customshow of iets in die geest houdt.
 
Heel veel respect naar de organisators toe. Als dit allemaal rond gaat komen wordt dit denk wel een van "de" evenementen van het jaar. Echter zou ik het hoefddoel op sprinten, banken en op customshow houden. Dit is zowel commercieel als voor de bezoekers beter.

Zorg ook voor strenge toezicht tenopzichte van de kansloze mensen die over het terrein gaan scheuren.
Zeker aanwezig, als het allemaal 100% doorgaat! Samen met mijn MWS maatjes?
 
wipkip said:
Heel veel respect naar de organisators toe. Als dit allemaal rond gaat komen wordt dit denk wel een van "de" evenementen van het jaar. Echter zou ik het hoefddoel op sprinten, banken en op customshow houden. Dit is zowel commercieel als voor de bezoekers beter.

Zorg ook voor strenge toezicht tenopzichte van de kansloze mensen die over het terrein gaan scheuren.
Zeker aanwezig, als het allemaal 100% doorgaat! Samen met mijn MWS maatjes?


ja klopt, toezicht is heel belangrijk, we hebben daar ook al goed over gesproken.


met hoeveel zijn jullie dan met de MWS ?
 
admin en/of mod kunnen jullie de titel even veranderen in SBO Sprints - Rieju-Club Meeting Ommen ..... ipv. ( animo check - dus nog niet rond ) want alles is namelijk al rond ;)
 
ziet er erg goed geregeld uit :) complimenten.

nu ik dit heb gezien, ga ik zeker proberen aanwezig te zijn.

Ik mis alleen nog een foto van de sprintbaan.
 
ja daar heb ik gekeken.. maar ik weet nu nog niet welke van alle wegen die op de foto staan er als sprintbaan word gebruikt 8P

deze.. ?
ommen034.jpg
 
menace said:
ja daar heb ik gekeken.. maar ik weet nu nog niet welke van alle wegen die op de foto staan er als sprintbaan word gebruikt 8P

deze.. ?
ommen034.jpg


ja die jah, we hebben een vergunning om die weg af te zetten
 
Hopelijk toch wel zonder al die shit op de weg:P
Voor de sbo sprint ben ik zowieso aanwezig, de rest zie ik nog wel:)
Ziet er in iedergeval leuk uit!
 
k_nien said:
ja die jah, we hebben een vergunning om die weg af te zetten

via waar moet je terug lopen dan met de scooter na de sprint?

ziet er idd wel leuk uit..

edit: het ging dus om de foto waar de sprintbaan op staat :P
 
mattai88 said:
via waar moet je terug lopen dan met de scooter na de sprint?

ziet er idd wel leuk uit..

edit: het ging dus om de foto waar de sprintbaan op staat :P

Je kan altijd nog terugrij systeem doen, net als op jubbega, ook nog eens de veiligste oplossing...

Maargoed daar weet de organisatie vast wel raad mee, ik hoop iig dat dit door gaat! Lekker in de buurt iig :)
 
Hoe zit het met de sbo sprints. Er kunnen dus alleen mensen sprinten die een SBO licentie hebben. Zal het wel niet erg druk worden. Of is er ook nog een vrije sprint voor iedereen?
 
ik vind die baan beetje bagger:nosmile:

maar ik denk wel dat ik der ben die zondag als der dan vrije sprints zijn? zoals ik begrepen heb
 
Last edited:
waarschijnlijk wordt zoals jullie ook al zeiden het trugrijsysteem gebruikt, en op de zondag zijn er vrije sprints, en je kan je ook inschrijven als je op de meeting aanwezig bent, hoeft dus niet van te voren een startbewijs te hebben..


Programma.


Zaterdag 17 juni:

09.00uur: Aankomst en ontvangst deelnemers en bezoekers
10.00uur: Start inschrijven + keuren sprints en testbank
10.00uur: Vrij sprinten zonder tijdsmeting
11.00uur: Start sprinten (met tijdsmeting) en testbank
12.00uur: Snackbar geopend
15.00uur: Toegang tot het kampeerterrein
16.00uur: Finale sprints
17.40uur: Prijsuitreiking sprints en testbank
18.00uur: Tijd om tenten e.d. op te zetten
19.00uur: Vuurkorf en gezelligheid
21.00uur: Discotheek geopend


Zondag 18 juni:

09.00uur: Opstaan en ontbijt
11.00uur: Meet & greet
12.00uur: Start sprints
13.00uur: Stuntshow
15.00uur: Uiterlijk van het kampeer terrein af
17.00uur: Einde meeting
 
Back
Top