Meeting Ommen.

.::manus::. said:
jonge ff een update dat kan in ommen niet hebben we jaar gelden ook al geprobeert dus maak de mensen niet blij:)
.

Wij proberen het wel voor elkaar te krijgen;) Morgen komen we bij elkaar om alles even goed door te nemen, en dinsdag gaan wij dan naar Ommen zelf toe. Gaan we even op de motor-camping kijken, en nog even langs de gemeente. Dinsdag is er dus al een stuk meer bekent:) Dit zal ik dan ook wel in dit topic posten..

alst onduidelijk is..ik ben dus de mede-organisator:)
 
STEFAN-TSX said:
.

Wij proberen het wel voor elkaar te krijgen;) Morgen komen we bij elkaar om alles even goed door te nemen, en dinsdag gaan wij dan naar Ommen zelf toe. Gaan we even op de motor-camping kijken, en nog even langs de gemeente. Dinsdag is er dus al een stuk meer bekent:) Dit zal ik dan ook wel in dit topic posten..

alst onduidelijk is..ik ben dus de mede-organisator:)

geloof mij ff langs de gemeente is niet genoeg....
 
waar maken jullie je nou druk om dan ?

dat er geen mensen zullen komen ?.


ik heb al zat positieve reacties gehoord, en ben er van overtuigt dat het echt een supper gave meeting zal worden.
 
Zeker aanwezig als dit doorgaat.....

Misschien heb ik er over heen gelezen, maar ik zie alleen maar gras:p

Ook goede sprint/warmrij mogelijkheden aanwezig?

Daarnaast heb ik een beetje het gevoel dat de nadruk een beetje wordt gelegd op de std. scooters (tourtocht, slecht 2 uur sprinten)

Ik denk dat het een beter idee is om gewoon zoals op speelmansplaten, de meeting in en naast het terrein te organiseren, en gewoon fulltime sprinten banken custom show noem maar op......

Denk dat dit veel meer mensen aantrekt....
 
okeej net met de gemeente gesproken, en we moeten morgen om 13.00 op het gemeentehuis zijn, dus dan gaat het grote overleg plaats vinden :D
 
Zo dan, ziet er echt super uit allemaal :)... Dat wordt het dikke party zaterdag :p, en jarig en een hopelijk dikke meeting :W
 
Back
Top