Meeting Ommen.

ziet er allemaal wel vet uit..

maar ligt het aan mij of is de sprintbaan best smal? of miss lijkt het zo

hoe breed issie?
en ken erover heen gelzen zijn maar hoe gaan jullie het doen met trugrijden?
 
Last edited:
sonicsjezer said:
ziet er allemaal wel vet uit..

maar ligt het aan mij of is de sprintbaan best smal? of miss lijkt het zo

hoe breed issie?
en ken erover heen gelzen zijn maar hoe gaan jullie het doen met trugrijden?

er is een wegetje halvewege de sprintbaan, daar rijdt iedereen na elke klasse weer over terug naar zijn/haar stand

de baan is rond de 4,5 a 5 meter breedt
 
het ziet er goed uit ik kom wel even kijken en als dit een jaarlijks terug komen wordt.
wordt het natuurlijk wel weer aantrekkelijk om ook weer een sprinter klaar te maken het is voor mij op warm draai afstand ben geen kar nodig om er te komen.
en het is cker een mooi stukje om te vlammen.
had niet verwacht dat dit zou gaan lukken

en het is ongeveer 7 km van scooterparadijs josdijkman vandaan
hopelijk zijn ze ook van de party met hun sprint machines.
 
denk dat ik wel aanwezig ben, ff informeren of Scooter-power ook gaat, is het btw al opgelost met de sprinttijd op zondag?

ooi

edit: zie het al in eerste post, sorry

ziet er goed uit
 
race rox ommen said:
het ziet er goed uit ik kom wel even kijken en als dit een jaarlijks terug komen wordt.
wordt het natuurlijk wel weer aantrekkelijk om ook weer een sprinter klaar te maken het is voor mij op warm draai afstand ben geen kar nodig om er te komen.
en het is cker een mooi stukje om te vlammen.
had niet verwacht dat dit zou gaan lukken

en het is ongeveer 7 km van scooterparadijs josdijkman vandaan
hopelijk zijn ze ook van de party met hun sprint machines.


aah das voor mij dus een eindje rijden, anderhalf uur waarschijnlijk maar heb er zkr zin in, moet alleen ff kijken voor vervoer...

KAN IK EINDELIJK ME PK's LOSLATEN :p
 
JONGENS IK EN RIEJOE ZOEKEN IEMAND DIE EEN PLAATS IN ZIJN VERVOER OVER HEEFT OM EEN APRLIA RS MEE TE NEMEN.

We wonen in etten-leur tusse roosendaal en breda, maar mensen in omstreken van 50 km die gaan is ook goed.

ken je iemand of rij je zelf en wil je miss onze rs of ons meenemen, voeg mij of joe (lamahoofd) toe op msn!! Wij kunnen zelf ook met de trein gaan OM DIEGENE NIET VAN LAST TE ZIJN.

GR,

MAARTEN en Riejoe
 
maartenb said:
JONGENS IK EN RIEJOE ZOEKEN IEMAND DIE EEN PLAATS IN ZIJN VERVOER OVER HEEFT OM EEN APRLIA RS MEE TE NEMEN.

We wonen in etten-leur tusse roosendaal en breda, maar mensen in omstreken van 50 km die gaan is ook goed.

ken je iemand of rij je zelf en wil je miss onze rs of ons meenemen, voeg mij of joe (lamahoofd) toe op msn!! Wij kunnen zelf ook met de trein gaan OM DIEGENE NIET VAN LAST TE ZIJN.

GR,

MAARTEN en Riejoe

Mischien kan hij wel mee in de [5th]Truck })

*edit* 120 km... toch niet :(
 
Back
Top