Meeting Ommen.

moeten SBO licentiehouders op zondag ook nog 10.00 betalen of is de 12.50 van zaterdag voldoende voor het hele weekend?

dus dat het 12.50+10.00 overnachting voldoende is.
 
Zoals eerder gezegd, de sprints op zondag staan compleet los van die van zaterdag. Dus dan moet er gewoon weer betaald worden....

Ik heb btw ook vrij gekregen voor zaterdag, dus dat zal wel een SBO daglicentie worden :W
 
Aangezien er twee topics zijn post ik het hier ook maar even. Alle startbewijshouders hebben een info mail ontvangen.

Voor de SBO sprints zijn er 50 daginschrijvingen mogelijk.
Het tijdsschema voor de inschrijvingen ed staat in de eerste reply van dit topic, dus lijkt me duidelijk verder.

Indien nog vragen voor de SBO op zaterdag kan je in dit topic terecht:
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=121451
 
Mocht ik al wat onderdelen binnenhebben voor de Nude, dan ben ik waarschijnlijk wel aanwezig!

(moet alleen nog ff een doktersverklaring (of hij het ook goed vind) hebben want op dit moment mag ik geen voertuig of iets besturen ivm ziekte...)
 
Ik ga niet, me scooter krijg ik denk ik niet af voor die tijd, en zoals [5th] Nick al zegt, ik vind 39 eurie ook een beetje veel, dat zijn heel wat biertjes...
 
Dennis MHaRea said:
Ik ga niet, me scooter krijg ik denk ik niet af voor die tijd, en zoals [5th] Nick al zegt, ik vind 39 eurie ook een beetje veel, dat zijn heel wat biertjes...


Of je laat een keer de biertjes staan dan kun je daarheen :)
 
ja kan het ook anders bekijken he, je betaald 7 euro + 10 euro en je bent gelijk een heel weekend onder de pannen...

Als je zegmaar 1 dag naar jubbega gaat is de entree 4 euro voor 2 dagen is dat 8 euro ben je hier ng goedkoper uit...

Maar als je ziet wat voor een spectakel je er allemaal voor terug krijgt, en het is gratis douchen en er zijn wc's je kan ook nog op groot scherm de MotoGP in Spanje zien..

dus voor dat geld ;)
 
Begin er echt zin in te krijgen :D
morgen nog even een beetje testen @ ovezande en dan zet ik em weer klaar voor ommen !
 
ik heb er als organisator ook al behoorlijk veel zin in.

Ik doe mijn best nog om Pietje Paulusma te regelen voor zaterdag.... :D
 
hahah dat is wel vet! dan moeten we zo iets regelen van dat hij zegt: blablabla, en vandaag eventueel kans op mist. en dan dat we met ze tienen ofzo staan burnen achter hem (A), zou wel grappig zijn.
 
Ik ben hard aan het werk om soieso zondag aanwezig te zijn in ommen. Zoals het er nu naar uit ziet moet dat wel gaan lukken want de scooter loopt al wel aardig moet alleen nog ff grotere sproeier. Ik zal soieso zondag aanwezig zijn met:

Bob aka team-losi
Maikel

EDIT: ben ook zeker aanwezig met de scooter want die rijd nu eindelijk. Maar ik zal onafgesteld gaan sprinten omdat ik daar de tijd niet meer voor heb.
 
Last edited:
sorry heb geen tijd om hele tpic door te lezen maar zie in de 1ste post dat de sprints 250m zijn
is dat type fout of is het egt 250 m?

:)ben wss van de partij:D

edit: laatmaar..
 
Last edited:
Back
Top