Meeting Ommen.

Hallo....nog een vraag
Bij de RAM festival heb ik een matje gekregen. En ik heb gelezen dat de 35 euro is voor de 15 verzekering, 14 maatje en 6 euro eigen bijdrage. Ik heb de matje nog. Ik hoef toch géén 35 euro te betalen toch? Maar 21 Euro.
En wie moet de 7 euro toegang tot terrein betalen? Bezoekers?
 
smw0480 said:
Hallo....nog een vraag
Bij de RAM festival heb ik een matje gekregen. En ik heb gelezen dat de 35 euro is voor de 15 verzekering, 14 maatje en 6 euro eigen bijdrage. Ik heb de matje nog. Ik hoef toch géén 35 euro te betalen toch? Maar 21 Euro.
En wie moet de 7 euro toegang tot terrein betalen? Bezoekers?

Heb je toen daglicentie gehad? Die kun je maar 1x krijgen dus zul je een vaste moeten of een proeflicentie.
 
Heyz,

Ik heb ff 2 vraagjes,,

- Ik heb daaro is met kamaraden op camping gestaan en toen konden we stroom gebruike daaro. Is er nu ook een mogelijkheid om stroom te krijgen ?

Anders moete we nog ff agerregraat huren :D

- En mag een busje (vw transporter) bij je tent hebben staan want kheb geen zin om gereedschap en alle troep buite te laten staan. :p

MVG,
NN-Tjoening

L@tur
 
Razma said:
ik geloof niet dat dat mag... = wild kamperen


ik weet dat dat niet mag?
maar is er niet meer info dan waar je de scooters kunt laten.
want lijkt me logisch dat mensen met aanhanger hun scoot niet @ parkeerplaats neerzetten,

want dan is het gratios scooters halen daar. ff stoppen. aanhanger loskoppen bnij jou vastmaken en gaan. vandaar dat ik die vraag vroeg.
want denk niet dat er mensen goed kunnen slapen als hun beestjes @ perkeerplaats staan
 
ik kan niet begrijpen dat de organisatie niet even een goed duidelijk antwoord neer zet over busjes/aanhangers op het terrein mogen of niet!!!!

en mensen je mag maar 1 keer een dag licentie.
een proeflicentie is 2 wedstrijden deze kost 72.50
een jaarlicentie is het hele seizoen en kost 125 euro excl milieumat.
 
heeft iemand maybe een telefoon nummer waar we de informatie kunnen halen of we busjes en aanhangers bij de tent mogen hebben?
 
Hallo...
Nog even voor de duidelijkheid. Ik heb meegedaan met de RAM festival en heb een daglicentie gekregen. Dus kan ik nu geen daglicientie krijgen maar een proeflicientie di 75 euro kost. Wil je mij uitleggen wat het bedrag precies inhoudt? Want ik heb die matje al, die hoef ik niet meer te kopen.
en betekent het dat ik alleen de zaterdag en zondag mag meedoen en niet meer in deze seizoen omdat het 2 wedstijden is voor de proeflicientie? Verder wil ik de zaterdag en zondag meedoen. Wil je mij uitleggen wat ik precies moet betalen voor allebei die dagen? En de kosten voor de camping? Het is me niet echt duidelijk. Alvast bedankt.
 
Voor de proefstartlicentie betaal je 72,5 euro. dat is dus alleen voor je verzekering en de aanmelding bij de MON.

Hierbij zoals gewoonlijk 12,5 Euro inschrijving ook.

ivm zondag is het vrij sprinten en daar heeft de SBO niets mee te maken...
kosten voor de camping staan hierboven ergens geloof ik.
 
Back
Top